Gå til innhold

Jetta-einsern min!

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aner jeg samlemani på gamle jettaer? 4-dørs eller to-dørs den du skaffer deg?

 

Hehe... Tror jeg har utviklet en stygg sinnslidelse som gjør at jeg må ha så mange Jettaeinsere som mulig. Er en vidreutvikling av Volkswagen-galskap ;)

 

Den nye Jettaen er 2-dørs den også.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du bruke den nye jettan som brujsbil altså? fått noe respons på bestefar-tralla di enda?

 

Den nye blir bruksbil i sommer, så får vi se hva som skjer til høsten/vintern. Hadde egentlig planer om noe litt nyere med diesel, men kunne ikke la være da jeg kom over denne Jettaen.

 

Har vært et par som har ringt og det kommer en og ser på den til helga. Haster uansett ikke. Trenger ikke å få solgt den før jeg kjøper ny bil til høsten.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Hehe... Tror jeg har utviklet en stygg sinnslidelse som gjør at jeg må ha så mange Jettaeinsere som mulig. Er en vidreutvikling av Volkswagen-galskap ;)

 

Den nye Jettaen er 2-dørs den også.

:roll: haha.

Det er godt du også er iferd med å bli gæren, så føler man seg ikke så alene om å samle på gamle biler. Du burde fått tak i en diesel-jetta. Går jo på0,5.

Kanskje jeg ikke skulle ha kasta den jeg hadde den gangen:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: haha.

Det er godt du også er iferd med å bli gæren, så føler man seg ikke så alene om å samle på gamle biler. Du burde fått tak i en diesel-jetta. Går jo på0,5.

Kanskje jeg ikke skulle ha kasta den jeg hadde den gangen:eek:

 

Diesel-Jetta hadde vært gøy det. Men ikke fordi den bruker lite. 1.5 bensin er jo ikke akkurat plagsomt tørst den heller. Den du hadde var vel av den litt slitne sorten? Måtte vel lagt en del timer i den før den hadde blitt bra?

 

En liten ting til...

 

Dersom noen av dere har en radio lik den på bildet under liggende så skrik ut! Trenger ikke å virke bare den ser hel og fin ut.

 

radio.jpg

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har eg sittet og bladd i maaange sider for å finne ut om du dummet deg ut og satt på hvite blink. lettelsen var stor for 2 sider siden ;) oransje blinklys på lave, gamle biler med beige lakk :D

 

frekk bil, og eg digget bildet med den feite (og høye) kadetten på..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du hadde var vel av den litt slitne sorten? Måtte vel lagt en del timer i den før den hadde blitt bra?

 

Spesielt etter at den ble rygget på gjentatte ganger av en enda mer sliten Fiat Ritmo 85S, også kjent som "Dritern". Var ikke noe dør og vindu igjen etter det, tror kanskje B-stolpen fikk en lei smell også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

For ikke å snakke om takraset med tung våt sne fra 5 meters høyde ned pån.

Svær bulk i taket, fullstendig knust frontrute, i det hele tatt. Ville ha blitt mange harde timer der...

Var morsomt å kjøre fiaten inni den ja. Tenk så mange fine biler vi har ødelagt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår