Gå til innhold

Henta meg bil i helgen

Ranger emnet


1303S

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nydelig :) gjør at man lurer litt på om man skulle hatt noe anna enn strøken 56 mod boble.. hehe.. men trukke fatter blir imponert om bobla hans ender opp slik.. kanskje ike jeg heller.. anyway.. back 2 topic...

 

er det mexicobaklykter?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN for en rå bil!!!!:eek:

Helt ekstrem!!! Hva måtte du ut med for det der???

Er jo strøken så det holder!!!!

helt vanvittig altså! vet ikke hva jeg skal si....

vil nesten gråte litt..... jævla fin bil! TA GODT VARE PÅ DENthumpsup

 

Bobla er jo kongebil yodude

er det mye gamp? får du bakenden ut hvis du tråkker på??

Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulerer med råå boble! Denne må pusses og knikkes mye på ;) kan ikke kjøre denne møkkette :D En 1600(?) må da holde det? Ei boble trenger da ikke gå så fælt, folk må jo ha tid til og snu seg etter den ;)

 

Og velkommen til forumet! hellothere :dude:

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

 

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Karmann:

Undersøkte dette med B-skilt og du hadde jeg rett, jeg får det ikke :(

 

Rieger:

Det som er gjort med bilen kosmetisk er at skjermene er breddet 8cm foran og 16cm bak. Også er den senket bak og snart senket foran også :) Chrome lister og dørhåndtak er lakkert i bilens farge. Dette vurderer jeg å gjøre om, altså sette på chrome lister og håndtak istede (har nemlig det liggende fra en annen bil).

 

Hellbound:

Skal stikke ut å ta noen bilder av den etterpå jeg...holder på å finne ut hvordan jeg skal bygge anlegg i den nå :)

 

Chrizter:

Jeg ga 33k for den, syns ikke den prisen var så ille med tanke på hvor mye den er påkostet samt hvilken stand den er i.

 

Helios:

Baklyktene er originale "sota" baklykter. Tror jeg da...mulig de er mexico lykter, det aner jeg ikke...

 

K-JetronicGTi:

Det er ikke så veldig mye gamp i den, 50hk ca for å være nøyaktig. Men dette er først og fremst en cruisebil, ingen banebil ;) Trenger litt mer power for å få ut bakenden tror jeg, kjører kun når det er tørt og fint vær ute og da slipper den ihvertfall ikke hehe :D

 

ZombiE:

Er sant det, trenger ikke gå så fælt så folk rekker å snu seg etter den ;) er faktisk veldig mange som snur seg.

 

Precious:

Takk....kjenner dansefoten ja ;)

Christian
PF-Racing.no

 

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår