Gå til innhold

Henta meg bil i helgen

Ranger emnet


1303S

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Dette er min første post her. Var i Stavanger i helgen og hentet meg en boble Litt kort info om bilen. Det er en 1974 modell 1303S med 1979 1600 Transporter motor. Breddet 8cm foran og 16 cm bak. ATS felger i 15" med 205 foran og 285 bak. Sota baklykter. Interiøret er sort skinn i taket, skinntrekk på baksetene. Recaro stoler foran og sportsratt. Takluke. Bilen er koksgrå. Fikk med kvitteringer på ca 70k, så det er gjort litt av hvert med den.

Kjørte litt over 50 mil med den i helgen, bobla gikk som ei klokke :D

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

Christian
PF-Racing.no

 

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Skillz2k

Det er når en ser slike bilder at en får lyst å kjøpe seg en boble altså :D

 

Takk for det :D

 

Er kjempefornøyd med bilen jeg. Etter å ha kjørt rundt 9 timer på lørdagen så har jeg begynt å bli litt kjent med bilen også. Girkassa er så tett, så jeg bomgirte en del i starten kan du si hehe.

Christian
PF-Racing.no

 

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

Har du sett! :D Nå ruler du gata ikz!!1 Seriøst, den var peeen.

 

Hehe :D

 

Jeg kjørte faktisk igjennom Horten på lørdags kvelden. Det var akkurat så jeg rakk siste ferja over til Moss som gikk ved midnatt. Når jeg hadde kommet ombord så var klokken 23:53 :D

Christian
PF-Racing.no

 

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom bil !

 

Ser ut som ett prakteksemplar det der:) Fine speil også

 

Gratulerer med fet vogn.

 

 

Noe mere spec på motor?

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

Grom bil !

 

Ser ut som ett prakteksemplar det der:) Fine speil også

 

Gratulerer med fet vogn.

 

 

Noe mere spec på motor?

 

Takk :)

 

Speilene ser seriøst helt nye ut, og de er fra 1991 !!!

Bilen har for det meste stått i garasje, det er 1-2 år siden den ble registrert tror jeg. Den har ihvertfall den "nye" typen" skilter, men de skal bort nå. Skal få på veteran-skilter så fort som mulig :D

Bilen ble nemlig veteran på fredagen som var (29.mai).

 

Motoren er en original Transporter motor fra 1979 som har gått X80.000km ??? Forrige forrige eier hadde sagt til forrige eier at det var gjort litt med motoren slik at den skulle yte rundt 70hk, men dette trodde ikke forrige eier så mye på. Så derfor sier vi 50hk. Det sitter effektanlegg på den som brummer og smeller :D

Christian
PF-Racing.no

 

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SilverBig

Ser bra ut...det du trenger nå er en skikkelig motor baki for å inngå får i ulveklær syndromet.

 

Ja, skulle hatt en motor med litt mer effekt. Driver å titter litt rundt, så jeg får se hvor mye penger jeg vil bruke på det. Jeg er jo student så jeg er ikke stinn av gryn hehe :D

Christian
PF-Racing.no

 

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår