Gå til innhold

Noen som har vært borti vansklige kjøpere?

Ranger emnet


btl

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke skjedd så veldig mye mer, men jeg vurderer å bruke 5kr i telefonutgifter og skjelle han ut.

 

Virker som det 2 timers lyspærebytte-kurset han gikk når han ble ambulansesjåfør ikke ga tilstrekkelig med kompetanse for å bytte en hel lykt på en 240. Han har nok bare overvurdert sine evner:)

 

Vurderer å printe ut noen sitater fra mailene og ramme det inn og henge på veggen.

 

Denne var bra: "Og siden du selv har lagt opp til dette,vil jeg kontakte mine kolleger i politiet for å iverksette etterforskning i forbindelse med svindel."

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by btl

Denne var bra: "Og siden du selv har lagt opp til dette,vil jeg kontakte mine kolleger i politiet for å iverksette etterforskning i forbindelse med svindel."

 

HAHA !!

send meg pm med navn og tlf nummer så skal jeg ta en tlf så kan ha ta å ringa til vennene sine i politiet så mye han vil.....

f0ckings mammadalt......

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Tror neppe politiet gidder bruke resursene sine på en sånn fyr.

2. Du burde anmelde han for trusler for og komme han i forkjøpet.

3. Håper han ikke er med i Hells-Angels eller noe sånn, han veit jo tross alt hvor du bor ettersom han kom og henta hos deg slik jeg forsto det. kjett at han veit det, kan tydeligvis ikke vite hva en sånn fyr kan gjøre.

4. Bussjåfør vs Ambulansesjåfør :op :D :rolleyes: ;)

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Morty

1. Tror neppe politiet gidder bruke resursene sine på en sånn fyr.

Nei. Av og til er det forståelig at politiet heller bruker resursene sine på å bøtelegge personer som kjører 10km/t for fort på e6 om natta, enn å ta seg av evneveike personer som ikke klarer å skifte en baklykt på en 240 og vil ha pengene tilbake.

Originally posted by Morty

 

2. Du burde anmelde han for trusler for og komme han i forkjøpet.

Huff, nei.. Papirarbeid.. :( (synes det var ille nok å fylle ut perm-sedler i militæret)

Originally posted by Morty

3. Håper han ikke er med i Hells-Angels eller noe sånn, han veit jo tross alt hvor du bor ettersom han kom og henta hos deg slik jeg forsto det. kjett at han veit det, kan tydeligvis ikke vite hva en sånn fyr kan gjøre.

Jeg vet også hvor han bor, og 2 av rutene jeg kjører går forbi huset og samme bilen med matte baklykter står der, så han kan bare prøve seg;)

 

Originally posted by Morty

4. Bussjåfør vs Ambulansesjåfør :op :D :rolleyes: ;)

Ambulansen vil selvfølgelig få juling. En buss dytter den ambulansen unna som ett spark i en tom hermetikkboks, så det er nok ambulansen som får juling:)

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhæhæhæ fy faen for en latterlig idioooooot.

Er det mulig??? Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt han å bedt han brenne så laaaaaangt inn i helv*** som over hode mulig.

 

Sånne typer mennesker skulle vært bakbunnet og skampult av en gjeng kåte tyrkiske rapphøner. faen for en knøl.

 

Lykke til.

 

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tss. Bare tull det der. Hvis han vil være paragrafrytter, så si ifra. Så skal jeg gi deg noen paragrafer han kan bryne seg på.

Bor han i prinsdal? Kjenner masse gangstere der :)

Kjenner et par Bandidos folk også forsåvidt, men minst èn sitter inne. Veit ikke med han andre :op

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by krt_

Trodde Ambulanse personell tjente bra?

ingen relativ god grunn å hisse seg opp pga et par lykter vel

 

håper jeg får en anna ambulanse enn han hvis jeg må reddes en gang :rolleyes:

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg bt1 ville jeg holdt meg unda alle farlige aktiviteter, er litt kjipt om du trenger ambulanse en dag, så får du se vår søte venn komme for å redde deg! setter seg på bakbena og nekter å hjelpe deg før han har fårr de 1036 kronene sine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår