Volvo-Lars Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Granada Hvorfor bryr du deg? 242'n din er jo så høy at det ikke gjør noe om jekken kollapser ;) Jeg har i allefall kjøpt senkefjærer....:D ;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 når en skal jekke opp begge sider bak er det vel ypperlig å bruke hengerfeste for de som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Jepp, det er vi pleier å gjøre når vi jekker bak. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 jekker alltid på travers foran, diffklokke bak (er visst anbefalte løftepunktene om man har bra jekk(sier mazda.) har jekkpunkter på kanalene, men har ikke testa dem... og ja. bruker alltid bukker. surt å få en bil oppå seg.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 travers og differensial her også. har en sinnsykt deilig jekk som er nesten 1.5m så jeg kommer godt til langt under bilen :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.