Gå til innhold

Hvordan parkerer du?

Ranger emnet


Jonte

Hvordan unngår du parkeringsbulker?  

117 stemmer

  1. 1. Hvordan unngår du parkeringsbulker?

    • Dobbelparkerer (på skrå over to plasser)
      9
    • Parkerer langt unna alle andre
      36
    • Lar bilen stå hjemme
      3
    • Parkerer helt vanlig
      67
    • Har en rallbil til å parkere med
      2


Anbefalte innlegg

leiter meg som regel frem til de minste og trangeste plassene.... bare fordi det er morro...

 

kjører tilfeldigvis langs huset i går kveld etter jobb og leter etter p-plass., og eneste ledige jævla plassen jeg finner er det en kjerring som prøver å parkere en golf 2 i....

jeg venter og venter siden hu sperrer veien. plutselig bestmmer hu seg for at . nei.... dette var for trangt gitt og kjører ut...... ?

 

Fy faen tenkte jeg .. for en sau... kjøp deg moped!!

så fikk jeg bare slædda på plass hiacen inn der og wollah.... fikk jeg meg plass over natta..

 

Dette var altså lukeparkering mellom 2 biler..

Kvinnfolk er DUMME!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er redd for bilen sin så parker litt unna hovedinngangen, der det ikke står så mange, og kost på deg å gå noen meter!

Jeg er nesten fristet til å kaste stein på biler som dobbeltparkerer og det er værre enn en liten bulk i bakskjermen! Parkerer man litt unna og bilen din beholder seg fin mens ingen andre blir plaget.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hvordan parkerer du?

 

Dumt spørsmål! Du kjører inn på plassen du vil stå - trykk deretter inn clutchen etterfulgt av at ett forsiktig trykk på bremsen til bilen stopper helt opp. Du kan velge om bilen vil stå i gir/ikke i gir og om du vil bruke håndbrekket. Husk å slå av motoren før du går ut.

 

Jeg håper dette var oppklarende. Men synes godt du kunne lest manualen eller følgt bedre med i kjøretimene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. " lar bilen stå hjemme" :D -ja jeg er så glad i bilen at jeg ikke tørr å benytte meg av den *panneklask*

Parkerer på vanlig måte, men er obs på stasjonsvogner med barnevogner og går derfor ikke inn for å parkere nærmest mulig slike.

Og ja, stein på dobbeltparkerte biler virker nå mer fristende enn tidligere. Før trodde jeg grunnen til slike parkeringer var uvitende kvinnfolk som ikke visste hvor de hadde bilen. Men nå ..

At noen virkelig gjør dette med overlegg er jo helt utrolig!

 

Håper denne tråden er oppklarende jonte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Dette var altså lukeparkering mellom 2 biler..

Kvinnfolk er DUMME!

Kremt...Er vel ingen vits i¨å dra alle over en kam her, er det vel??

Det er ikke lite kjøring og idiotparkeringer på de mannfolka heller!!! De klarer jo ikke gjøre to ting på en gang! Så når de skal trykke på stereo'n eller mobilen, så kan de ikke se rett fram samtidig!! Og hva skjer da?? Jo...de prøver å parre seg med bilen foran! Kan ikke parre to biler serru....

Bad Girl Racing.

Besøk meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2qute

Kremt...Er vel ingen vits i¨å dra alle over en kam her, er det vel??

Det er ikke lite kjøring og idiotparkeringer på de mannfolka heller!!! De klarer jo ikke gjøre to ting på en gang! Så når de skal trykke på stereo'n eller mobilen, så kan de ikke se rett fram samtidig!! Og hva skjer da?? Jo...de prøver å parre seg med bilen foran! Kan ikke parre to biler serru....

 

 

lol lol lol lol lol

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

Og ja, stein på dobbeltparkerte biler virker nå mer fristende enn tidligere. Før trodde jeg grunnen til slike parkeringer var uvitende kvinnfolk som ikke visste hvor de hadde bilen. Men nå ..

At noen virkelig gjør dette med overlegg er jo helt utrolig!

 

Må si meg enig med deg her. Trodde folk bare gjorde det av ren inkompetanse og udugelighet bak rattet.

Stein på bilen mener jeg blir for mye, men å gjøre utkjøringen deres tilnærmet umulig kan jeg stå inne for.

 

Pleide å parkere i et parkeringshus i sentrum tidligere, hvor en idiot med Seat Leon alltid tok to plasser selv om det ikke var mange ledige plasser der. Tislutt klinte jeg bilen min helt inntil hans, slik at han ble stående tilnærmet fast mellom min bil og en stolpe.

Han hadde visst kommet seg ut på en eller annen måte når jeg kom for å hente bilen. SKulle likt og sett det kunststykke :op

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2qute

Kremt...Er vel ingen vits i¨å dra alle over en kam her, er det vel??

Det er ikke lite kjøring og idiotparkeringer på de mannfolka heller!!! De klarer jo ikke gjøre to ting på en gang! Så når de skal trykke på stereo'n eller mobilen, så kan de ikke se rett fram samtidig!! Og hva skjer da?? Jo...de prøver å parre seg med bilen foran! Kan ikke parre to biler serru....

 

joda. men nå ser jeg ganske ofte kvinnfolk med en liten corsa eller golf eller noe ENDA mindre som ikke tør å parkere på en plass der JEG kommer inn med hiace i lengden... står å knoter frem og tilbake og står i. og like før dem NESTEN har parkert. så bestemmer dem seg for. huff nei. dette gik ikke så kjører dem ut igjen,.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

joda. men nå ser jeg ganske ofte kvinnfolk med en liten corsa eller golf eller noe ENDA mindre som ikke tør å parkere på en plass der JEG kommer inn med hiace i lengden... står å knoter frem og tilbake og står i. og like før dem NESTEN har parkert. så bestemmer dem seg for. huff nei. dette gik ikke så kjører dem ut igjen,.

 

Jeg satt på café her om dagen, så ut av vinduet, der var det to plasser ledig. Kommer ei dame kjørende i en gul Polo, kjører forbi og begynner å skal rygge seg tilbake.

Dette resulterer i at hun får et hjul opp på fortauet og kjører fram igjen.

Rygger tilbake og prøver en gang til. Denne gangen ble hun stående halvveis ut i veibanen.

Da fant hun ut at dette ble for mye for henne, kjørte frem tok en u-sving og parkerte i busslomma på andre sida av gata lol lol lol

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eelo

Det kjipeste med lukeparkering er jo at man aldri vet om man kommer seg ut igjen... :D

 

WORD :D jeg ble innseperra med volvan for en tid sia..fikk akkurat lura meg inn..gikk på jobb,kom å skulle dra hjem etter jobben, tror du fan ikke at det var blitt enda trangere!!%"(viste seg at en luring i en BMW hadde tatt over plassen til bilen bak meg og stod maks i ræva på bilen min..ikke mulighet til å komme meg verken frem eller tilbake...(kunne jo hivd bilen i reversj å dytta bmw'n vekk,sia hårndbrekket var av..men dret i det :D)

så der satt jeg i kjerra i nesten en time...da kom han som eide bilen forran meg :D hurra! :) så kan vel si at jeg var lettere amper den timen :mad:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo242TIC

 

WORD :D jeg ble innseperra med volvan for en tid sia..fikk akkurat lura meg inn..gikk på jobb,kom å skulle dra hjem etter jobben, tror du fan ikke at det var blitt enda trangere!!%"(viste seg at en luring i en BMW hadde tatt over plassen til bilen bak meg og stod maks i ræva på bilen min..ikke mulighet til å komme meg verken frem eller tilbake...(kunne jo hivd bilen i reversj å dytta bmw'n vekk,sia hårndbrekket var av..men dret i det :D)

så der satt jeg i kjerra i nesten en time...da kom han som eide bilen forran meg :D hurra! :) så kan vel si at jeg var lettere amper den timen :mad:

minner meg litt om en friens episode:D:D der ross kjøper seg cab...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår