joarek Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 It´s alive!!!! It´s alive!!!!!!! Problemet lå i vakumslangen som går til gummiovertrekket på luftfilterboksen... Når det ikke er en slange der gir ikke dysene bensin heller doh doh doh Startet motoren og den gikk veldig rent, men stoppet den raskt igjen pga. lite olje og vann Originally posted by Sonick Holdt foresten på å kjøpe denne motoren selv .. men hadde da satt på gassere .. Satt på gassere?..... Som i forgasser?......... Hvem! han, du? Gidder du å skrive litt tydligere så man skjønner hva du prater om.. Jeg prøver ikke å være en idiot her, men du skriver som en dass:rolleyes: Da er det bare å sette igang igjen... Skal montere bremsene fremme og feste eksosen senere idag, for og ikke glemme litt bensin :D Da motorsenteret stenger idag, blir bilen flytta til et mer hjemmelig opphold.... Nå som motor er i boks kan jeg endelig starte på selve bilen :D :D :D More news stay tuned....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Sjekk denne stolte eieren.. lyser lykke av hele gutten, men seriøst joarek.. få ut fingeren og monter nye bremser NÅÅÅ-- skal vi ikke kjøre den hjem i kveld a??? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by joarek It´s alive!!!! It´s alive!!!!!!! Problemet lå i vakumslangen som går til gummiovertrekket på luftfilterboksen... Når det ikke er en slange der gir ikke dysene bensin heller doh doh doh Startet motoren og den gikk veldig rent, men stoppet den raskt igjen pga. lite olje og vann Satt på gassere?..... Som i forgasser?......... Hvem! han, du? Gidder du å skrive litt tydligere så man skjønner hva du prater om.. Jeg prøver ikke å være en idiot her, men du skriver som en dass:rolleyes: Da er det bare å sette igang igjen... Skal montere bremsene fremme og feste eksosen senere idag, for og ikke glemme litt bensin :D Da motorsenteret stenger idag, blir bilen flytta til et mer hjemmelig opphold.... Nå som motor er i boks kan jeg endelig starte på selve bilen :D :D :D More news stay tuned....... Mente at jeg hadde satt på forgassere ja ... Pga at jeg vet det har vert problemer med det innsprutet - og så hadde jeg aldri giddet å skifte ledningsnett Men bra du fikk den til å gå da. Nå er det bare å få skikkelig fart på den nå ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Sonick Mente at jeg hadde satt på forgassere ja ... Pga at jeg vet det har vert problemer med det innsprutet - og så hadde jeg aldri giddet å skifte ledningsnett Men bra du fikk den til å gå da. Nå er det bare å få skikkelig fart på den nå ... men å synke gasserne er a walk in the park? å skifte et ledningsnett er heller ingen enorm oppgave om man har koblingsskjema og tunga beint i kjeften.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 for å svare på det angående bytte av ledningsnettet... det var bare å koble ut en innsats bak på sikringsboksen og visp ferdig.. alle ledningene satt ferdig koblet på motoren til Joarek. så det var absolutt minste problem :) tror faktisk gassere ville ha skapt mer bry iallefall i dette tilfelle. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by Sonick Mente at jeg hadde satt på forgassere ja ... Pga at jeg vet det har vert problemer med det innsprutet - og så hadde jeg aldri giddet å skifte ledningsnett Men bra du fikk den til å gå da. Nå er det bare å få skikkelig fart på den nå ... Nok er nok.... No offence!!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 hva skjer a? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by joarek Nok er nok.... No offence!!!! ;) Hva er påenget ditt ? Må da ffs tåle at jeg sier det jeg vet ... ville bare ikke dømme den helt død slik som forgje eier har gjort .. Ble små iritert nå. Vet den går bra når du får den til - men det blir noe mekk tror jeg .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Sorry.... Fant denne og kunne ikke dy meg.... Tror det er den kuleste gifen jeg har sett. Tenkte ikke før jeg la den ut. men du må si deg enig at den er funny:D Ja, har jo ikke hatt den igang lenge nok til å teste den noe skikkelig, men jeg gir ikke opp! Han jeg kjøpte den av har fortalt meg at den gikk veldig bra når han testet den 1 mnd. før jeg kjøpte den, og i og med at pologlenn var forrige eier der igjen så har vel han fått den i stand tenker jeg. Men en gang til_____ Sorry!! Kanskje denne får deg til å smile litt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 mykt av deg å krype til korset!!! :) hva ble det til idag? fått gjort noe? klar til uka vel? mye sveising og mekk da!" Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Hehe, må jo krype iblant da..... (fylla) Fikk byttet bremsekraftforsterkeren idag, så prøvde jeg å sote det ene vinduet for og teste. Det ble sånn ganske bra, ikke noen luftlommer eller lignende men en delk riper etter at jeg glemte å ta såpevann der jeg glatta ut (på baksiden). Skal ta ut rutene når jeg skal sote for alvor!!!! Bytter bremser i morgen etter jobb! :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Ja..... Har ikke fått byttet bremser enda, men en del annet er gjort!!! Var en "liten" tur innom hugger´n og kjøpte: Radiator (stor type) 2 stk. 90 dører Et panser (strøkent) En bakluke med tonet glass Sentrallåspumpe (orginal) Nedre frontplate m/leppe Frontplate Ledningsnett til setevarme og bensinpumpe® + masse smådeler:D :D :D Byttet panser og radiator for ikke mange timene siden! (jobba til kl 21:00) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 har du noen bilder av bilen din sånn den ser ut nå? eller er den ikke skrudd sammen til en hel bil enda? Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Ikke for øyeblikket, men skal prøve å ta noen imorgen.... Har ikke gjort så mye som er spennende å ta bilder av! men snart;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 okei. mangler du mye før du er ferdig? Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg