HIM Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 LINK Siter 1992 Audi 100 2.3E 1993 Nissan Sunny 1.6SR 1990 BMW 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 I tillegg vil vi ha folk som kommer på skateboard Tror jeg skal ta med brettet og stille opp ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 lurer på om det blir for classy om jeg stiller opp i saaben min :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 mange her på forumet som garantert hadde fått bli med om de hadde sendt inn bilder av bilen sin azza!! det er jeg så langt i fra i tvil om.. skulle ønska min bil gikk inn under samme kategori.. men nei.. håper bare jeg selv gjør det ;) hehe (må jo prøve da.. er man linse lus så er man..hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 de hadde bare elsket 240'n min da :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 alt som har med idol å gjøre kan brenne Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by gEIRA alt som har med idol å gjøre kan brenne hehe..:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by -carude- hehe..:D Ja, ja.. Det går jo ann å være postwhore som 12 åring også...:rolleyes: Menne.. Merca skal bare sees i gangster rap videor! Ikke noe sånn pop piss :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Innspillingen vil finne sted i Oslo den 1 Juni. Du må være tilgjengelig hele denne dagen for å kunne delta. Aldergrensen for deltagelse er 16 år. Med foresatt tilstede er aldergrensen 13 år. Dersom du skal være med, må mailen din inneholde: Fullt navn: Adresse: Telefon: Alder: bilde av deg selv skriv også om du evt kan møte med egen sykkel,blades eller skateboard (el.l) For de som har kjøretøy som de mener passer inn i videoen må det foreligge bilde av denne. Det vi ser etter er: Gatebiler av Need for speed 3 typen Åpne sportsbiler Mørke store biler av typen Suburban etc 2cv og lada Hummer Motorsykler Limousiner Helikopter Dersom du ikke har sent med disse opplysningene ber vi deg sende inn henvendelsen på nytt. Hvis du allerede har sent inn alle opplysninger og bilde vil du bli kontaktet av oss rundt den 27 mai for nærmere informasjon. Alle reisekostnader må selv dekkes av deltakeren. Deltagelse er ulønnet. NB: Vi trenger også et stort flott hus med meget romslig stue(ca 100 kvm) og stor hage i oslo området. mvh idol@pravda.biz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 hehe..da var en revurdert mail sendt inn da.. fikk ikke med meg den delen om blades jeg.. hmm.. (jeg som blader og greier :D) jaja.. håper detta øker sjangsen for å bli med..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Hmmm, kanskje jeg skal ta meg en tur med helikopteret mitt...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 2cv? Lurer på om jeg får låne naboen sin :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 jeg tror jeg skal stille opp med min gamle møkkete bulkete 535 som kan se ut som den har perlemor etter 3kg syre:D Sklir nok rett inn blant alle f&f bilene som sikkert kommer dit:cool: Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 hæ? vil de ikke ha oldschool golf?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 eg har lyst å stille med rekorden min :P den e stylet noe sinnsykt, har byttet dne lysegrå grillen med en svart og tatt av antennen:P og av med kromen rundt skiltene, det må jo være perfekt fjortispopbil.. breie 175/80/14-dekk har eg og, eg får ta et bilde og sende inn :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg