Gå til innhold

Gatebil 2004: Vaalerbanen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

nå er det jo bare de med 400hk +++ betaler godt, eller som kjenner,eller pult på de vaktene som i det hele tatt slepper inn med biler! alle andre spm har fine biler må jo parkere på det møkkajordet!!

 

Hææ? Var jo alt mulig på bana i helga da...!!

Det var jo til og med en transporter på bana, en stor surburban sak, VW caddy, orginal sur 1.8 golf etc... Mya rart da... Skjønner ikke hva dere klager over... Fikk til og med kjøre med min lille Civic med bare 160 hester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjørte både fredag og lørdag, lørdag formiddag hadde de for mange "kjørende", så da holdt de litt igjen en liten stund. Måtte vente en halvtime, så kastet de nye biler ut på banen. De i banestyret kunne selvfølgelig ikke bare la hundrevis melde seg på, det var nok kaos som det var. Selv fikk jeg kjørt når jeg ville, og så mye jeg ville. Ble aldri flagget av, kjørte av og på hele tiden. Forstår ikke hva folk klager over. Når man kommer kl 12 på lørdagen, så sier det seg selv at man stiller lengst bak i køen. Mange var på døren der allerede før kl 8 lørdag morgen.

 

Noen som tok tider på bilene som kjørte? Noen gode tider?

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig.. de som ville inn, kom inn... men nytter jo ikke å komme f.eks lørdag formiddag, og ville kjøre.. da er det jo fullt for lenge siden.. men å få bilen inn på treffet var ikke noe problem..

 

men nå er bildene mine oppe også.. 511 bilder faktisk.. og tro meg.. det var LITT av en jobb å fjerne skiltnummer :D

 

Bilder Gatebil Våler 2004

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnOOpY

 

Du hadde sikkert kunne ha spart deg for det da.... :eek:

 

fant ut at jeg ikke ville sitte der å få skylden for å ha publisert bilskilt, uten eierens tillatelse osv osv.. så da fjernet jeg alle :D

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by millhouse

Til dere som sier at man kan ikke komme lørdag formiddag og tro man skal komme inn..osv. Jeg var der faktisk før 8 i kø.Og han fyren sa rett ut at bilen min ikke passa inn der!!!!!

 

sa du at du skulle kjøre, eller ha med bilen på treff da da? de som ville fikk kjøre, men ikke hva som helst får stille ut vet du..

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

 

fant ut at jeg ikke ville sitte der å få skylden for å ha publisert bilskilt, uten eierens tillatelse osv osv.. så da fjernet jeg alle :D

 

Hvis folk ikke vil at skiltet skal bli publisert, får de plokke de av på treffet.... Kan ikke regne emd att alle sladder skilt.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Når skal denne føde:

 

P1060693.JPG

 

Så dere hvordan han satt inni bilen for å kunne se ut! haha han sto nesten rett opp og ned for å kunne se over panseret. det så rett og slett FOR dumt ut! Det var jo ikke nødvendig med SÅ jævlig stor bulk!

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår