Gå til innhold

Gatebil 2004: Vaalerbanen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ostby

 

Så dere hvordan han satt inni bilen for å kunne se ut! haha han sto nesten rett opp og ned for å kunne se over panseret. det så rett og slett FOR dumt ut! Det var jo ikke nødvendig med SÅ jævlig stor bulk!

 

Vi har faktisk -1mm klaring til fuelrailen....så har du tips til hvordan vi skulle fått den mindre,spytt ut,eller vent til du vet hva du snakker om...kunne den vært lavere,hadde den vært det. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Panseret gjorde jo så bilen så skikkelig muskuløst ut da :D

Brutale greier.. var digg lyd i bilen å bra skyv... når den går for fullt blir det nok morro å se :D

 

Bare å se på Rudskogen det...så sant intet tilintetgjør seg selv under neste bremsing,er den der.. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pantax

Hei du snorkende Granada mann.

Må bare si at det er noe av det feteste bilde jeg har sett. (DETTE) Der har du jammen fått full klaff.

 

merkelig at jeg likte det. for jeg har ikke sansen for og reparere bilen daglig. ;)

 

Hørt om Photoshop? =)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Tipper himmelen er tona litt i PS.

 

Fett bilde uansett!

 

 

Hehe... bildet har aldri vært innom PS faktisk. Direkte fra dias scanner til STOOOR fil.

 

Tatt av en proff fotograf fra Performanve Ford Magazine på Gardermoen.

 

Men , han hadde en linse av noe slag på kameraet?!

 

Blir gøy å ta ut alt av bilen i juli , får håpe sjåføren duger!!

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turboed1

 

Vi har faktisk -1mm klaring til fuelrailen....så har du tips til hvordan vi skulle fått den mindre,spytt ut,eller vent til du vet hva du snakker om...kunne den vært lavere,hadde den vært det. :)

 

Greit greit, jeg gir meg! Men kunne dere ikke bygd panseret på en annen måte? Det ser jo ikke bra ut! det er liksom det eneste som hindrer bilen til å bli en av de råeste, med tanke på den herrejøsses effekten.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

 

Greit greit, jeg gir meg! Men kunne dere ikke bygd panseret på en annen måte? Det ser jo ikke bra ut! det er liksom det eneste som hindrer bilen til å bli en av de råeste, med tanke på den herrejøsses effekten.

 

Kunne nok det...men vi hadde litt tidsnød,og mangel på gode ideer... Er nok STOR mulighet for at det får store forandringer (les: hele sulamitten ombygd) så snart vi finner en måte å lage et like effektivt innsug som er lavere. Synd at det er så synlig på avstand...står man nærme er det ikke så ille. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha et vanlig panser og bare lage hull slik at plenumkammer og fulerails stikker over ? Det hadde jo sett virkelig heftig ut.

Det er jo ikke snakk om en dailydriver her uansett.

 

Hva har dere gjort med transferkasse/girkasse ?

I følge han 3KGT fyren på Zatzy (kompisen til Supramannen) som hadde bilen sin i bilsport var det en svakhet her. Han hadde vel fått spesiallaget hele sulamitten inkludert en karbonfiber kardan osv.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Hva med å ha et vanlig panser og bare lage hull slik at plenumkammer og fulerails stikker over ? Det hadde jo sett virkelig heftig ut.

Det er jo ikke snakk om en dailydriver her uansett.

 

Hva har dere gjort med transferkasse/girkasse ?

I følge han 3KGT fyren på Zatzy (kompisen til Supramannen) som hadde bilen sin i bilsport var det en svakhet her. Han hadde vel fått spesiallaget hele sulamitten inkludert en karbonfiber kardan osv.

 

Ehh..jo. Denne bilen brukes til jobben,har alt utstyr,AC,stereo etc. Og går på 98 Oktan,fylles på Shell eller annen egnet plass. Racefuel er for racebiler..ikke gatebiler. Ikke sikker hva Taz og JC har gjort med kassa enda... Karbon-kardan? Hvem sier vi IKKE har det? ;) Bøy deg ned på Rudskogen så.. :D:D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

HERREJØSSES! var på våler i dag (søndag) Og det er vel ikke noe tvil om hvem som er den sykeste bilen i landet for tiden?! WRC Escorten så klart! Kjørte som et villt hælvete i hele dag, og den holder! I motsetning til alle de andre verstingene. Vaa supran var en positiv overraskelse!

 

vaa supraen spant kun på innerhjulet og ble frakjørt av en mercedes 2.5 16v. (uten turbo)

ja så den imponerte kun med lyden av wastegaten...

-97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs

-94 Ford Escort Cosworth

 

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår