Gå til innhold

Tips! (motorvask)

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mandel

bare husk og dekke til fordeler..ellers fåru harley-davidson lyd :D

tenner kun på noen av syl..

hehe

 

Hehe hvilken fordeler?

 

Men ett godt tips til andre ja.. og ikke bruk vannsandblåser heller om motoren står i.. blir masse søl, men effektivt :)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JokkVahl

rakriste : Lite liv i mk1 gti prosjektet ditt i det siste, noe nytt ?

 

har ikke stoppet helt opp, men får ikke sveiset bakskjermene siden jeg ikke vil få det pent, så jeg driver å leter etter noen som kan gjøre det.. holder på med dashbord konverterting itillegg..

 

har hatt fryktlig mye å gjøre, jobb/motorklubb og cabben, så jeg har ikke fått oppdatert enda.. men ser ut til at lakkeringen vil drøye litt lengre enn planlagt desverre.

 

skal snart flytte karroseriet hjem i garasjen da motorklubbens lokaler holder stengt i sommerferien og da vil det nok bli litt mer fremgang. skal oxo på bug run i år, så cabben har første pri nå,

men det er liv i leieren.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

brukte høytrykkspyler i motorrommet jeg, med motor og alt i (ikke batteri da) ;)

 

gikk hardt utover lakken, men fikk bort mye drit :D

 

bilen, som er en gammel japse, starta fint etterpå. anbefaler kanskje ikke dette siden mye kan gå galt, hæhæ

 

Gikk på ganske ivrig med enginecleaner og høytrykk, jeg ... glødereleet juksa i ei ukes tid etterpå...

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker høytrykkspyler og avfetting fra biltema til motorvask :D

Dekker til luftfilteret med en pose eller lignende. Starter og går etterpå, men dog litt rart av og til, tenner dårlig ved pådrag, men det går bort etter du har fått kjørt en liten stund...

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rakriste! Hva slags dashboard er det du konverterer til?

Meldte meg inn i motorklubben "din" for en mnd siden... Var i Haugesund og kjøpte meg en "modda"GTi 8v motor i går.... 7 timer til og 7 timer fra.... En "liten" biltur med andre ord... Men fy faen så fett landskap på veien dit wtf?

 

Vet du når motorklubben stenger for sommeren forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by joarek

rakriste! Hva slags dashboard er det du konverterer til?

Meldte meg inn i motorklubben "din" for en mnd siden... Var i Haugesund og kjøpte meg en "modda"GTi 8v motor i går.... 7 timer til og 7 timer fra.... En "liten" biltur med andre ord... Men fy faen så fett landskap på veien dit wtf?

 

Vet du når motorklubben stenger for sommeren forresten?

 

hei du..

 

ikke sikker på om jeg har sett deg før? har jeg? hatt fryktlig mye å gjøre den siste tiden.

 

 

på bilen min som står på motorsenteret så konverterer jeg til golf 3dash. blir litt jobb ja.

motorklubben stenger fra 16juni. jobber med at den skal være opent noen dager i ferien, et interresse spørsmål!

 

skal du bygge om til gti??

jeg holder på med det samme i dag. skal sette inn 2l gti i løpet av dagen, blir kult.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke sett meg tror jeg :) Har bare vært innom en gang og betalt for medlemskap... Har planer om å bygge om til MK3 dash selv, har lastet ned en fin guide på det, og det er en STOR jobb.

 

Men du skal sette inn motoren i dag???

 

Hvor skal du gjøre det? Kunne vært interressert å se på om du har lyst på selskap, har aldri gjort noe lignende før så om du vil kan jeg jo hjelpe deg også.

 

Motoren jeg kjøpte ser veldig fin ut, men ledningsnettet er et rot, ser ut som det er komplett da...

 

Justerbart reg reim hjul og smidde stempler og råder.... Sweet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår