Gå til innhold

Ang. Forum folk sine svar til spørsmål.

Ranger emnet


sirwicked

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig sansen for denne plassen og har lært en del av tips å triks ved å være her, men denne siden har tillagt seg en "uvane" når folk spør om ting og det er at det ofte blir svart på noe helt annet enn det man i starten av har spurt om.

 

Fiktivt eksempel:

 

"Jeg lurer på om det finnes lover om bruk av ekstra lys til bilen, jeg har lyst å ha dette på min 87' opel ascona"

 

Da kan du nesten banne på at du får som et av svarene

 

"åhhh, din harry faen. Hva skal du med OPEL??!!.. blah blah opel er dårlig blah blah"

 

Er det bare jeg som irriterer meg over at det blir svart slikt?

Jeg mener, hvis man ikke kan svare eller på noen annen måte gi litt informasjon så kan man vel heller bare la vær?

 

Konstruktiv kritikk til et spørsmål er alltid bare sundt men hold det iallefall konstruktivt og la det ha litt med spørsmålet å gjøre..

 

Enda et fiktivt spørsmål:

 

"Disse felgene her kommer jeg kanskje til å handle, men vil gjerne ha en seccond opinion om hva dere syntes om disse felgene."

 

Da må gjerne svaret være at du ikke liker de osv..

 

Håper dere skjønner hva jeg mener...

 

Bare jeg som irriterer meg over det? :)

---Biler--

 

Nissan Almera 98' met.blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med deg der.. og ikke nok med at det kan evt starte en krangel.. det tar opp masse plass og.. så utav en tråd på si ca 5 sider.. så har du flax om det er over 1 side tilsammen med svar på selve tema!!

 

er ok at folk ska ha en egen mening.. men de trenger ikke å si den samme meningen hver jævla gang det er en tråd oppe om akkurat det de ikke liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det som blir sagt her. Men folk har en tendens til å hisse seg opp hvis de får svar de ikke vil høre.

Hvis f.eks de spør om hva folk syns om bilen sin, og noen svarer "den syns jeg var jævla stygg", så må de tåle å høre det. Dette er et diskusjonsforum, og folk har forskjellige meninger.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må si meg enig i det her jeg og. Tungvindt med masse drittslenging etc. før man kommer til det som faktisk er interessant i en tråd. Men når det tar 4-5 sider, gidder jeg ikke lese mer, og det er litt kjipt hvis det er noe jeg vil vite mer om... Er kanskje litt vanskelig med så mange brukere å få alle til å holde seg til topic

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er post horene som dominerer forumet...

De som skriver bare for å få 1 post til under navnet sitt.. wee..

Er det ikke mulig å gjøre slike at post antallet blir fjernet?

Jeg så det på et annet forum.. Bare irriterer meg over folk som for død og liv absolutt skal ha flest mulig poster for å få "respect" eller "street cred" eller hva faen en prøver å oppnå.

 

Og enig at folk lett tar seg nær av ting.. En person liker noe en annen ikke liker, og den andre liker noe den første personen ikke liker.. Folk er forskjellige! Live with it! Tenk så kjedelig verden hadde vært om ALLE hadde likt det samme, og gått med de samme klærne som alle andre, osv.....:rolleyes:

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Enig med det som blir sagt her. Men folk har en tendens til å hisse seg opp hvis de får svar de ikke vil høre.

Hvis f.eks de spør om hva folk syns om bilen sin, og noen svarer "den syns jeg var jævla stygg", så må de tåle å høre det. Dette er et diskusjonsforum, og folk har forskjellige meninger.

 

en ting er hva folk menener , men en annen ting er hvordan folk skal seia det......

 

Viss ein ikke liker bilen min f.eks å han begrunner det med at han ikke liker gul fargen (etc etc) , så er det helt ok..

men viss en eller annen sokk kommer med "den bilen ser jævelige ut.. stygge som fy"......

 

då blir jeg forbanna......

kritikk er ok , så lenge det blir sagt på en normal måte :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er syndt at det er mange tråder som blir ødelagt av at noen klarer å starte en krangel om noe som ikke har med topic å gjøre

 

At noen absolutt skal ha et stort antall poster forstår eg ikke noe av, det har jo ingenting å si..

 

Eg mener at hvis folk absolutt må presisere at de ikke liker en type bil, så kan de finne en annen måte å si ifra på enn å skrive det i en post om hvor man kan kjøpe ny fanger, hvordan skifte deler osv...

 

Forumet er jo i det store og hele bra, men det er noen useriøse folk som ødelegger litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår