mndctrl Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Heisann! Jeg lurte på om det er stort prosjekt å få de firkatete lyktene over på en golf?? Selges de noe sted, eller er det en spesiell type bil jeg bør ta dem fra? mvh, mndctrl Siter mvh, Asbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 hvem firekanta lykter da ? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Jeg kommer på 3 varienter som vil gi firkanta lykter på Golf 2... 1: Jetta Front 2: Rallye Front 3: US Front (Kamei versjonen m/4 firkanta smålys) Jetta fronten ser helt grei ut med emblemfrigrill og grillist, men personlig synes jeg det er bedre med de vanlige runde lyktene. Rallye fronten er derimot av den litt barskere typen, men denne er veldig dyr i forhold til resten.. US fronten er latterlig stygg, så den er det bare å styre unna.. Fronten til Golf 2 består av en ramme som er festa i skjermene og bakom forfangeren, denne fester du lyktene og grillen i. Denne ramma er forskjellig for hvilken front du skal ha.. Altså; Du må skifte ramma, som oftest kalles frontseksjon/frontplate, lyktene og grillen. På grillene finnes det som regel en grillist under, og du kan ha en oppe også, for å få et penere look. Monteringen er lett som bare det. Skru av og skru på. Tar litt tid, men ikke noe vanskelig.. Jetta fronten finner du en del av hos høggere. Men, Rallye fronten er nok vanskeligere å oppdrive.. Og US/Kamei fronten trenger du ikke lete etter engang, det ekke noe å satse på! :) Lykke Til! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Man har vel også en annen front med små firkanta lys (kun to stk.) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Laaars Man har vel også en annen front med små firkanta lys (kun to stk.) Derby fronten? Den passer vel kun på Polo? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Jonte Derby fronten? Den passer vel kun på Polo? nope. det stemmer ikkje. meiner at derby fronten passer også golf/jetta men du får også ein front som nesten er lik derby fronten. det har vert bilde av den før her på forumet Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Orph Nei... Har sett bilder av små firkanta lykter på golf jeg og. Stort sett i usa da ! Det er fordi det er us-fronten... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by jettamaster nope. det stemmer ikkje. meiner at derby fronten passer også golf/jetta men du får også ein front som nesten er lik derby fronten. det har vert bilde av den før her på forumet Finn det? :) Jeg har ikke sett lignende.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Passer på Golf også ja. Var en bil i PVW med den fronten. Det var en smule... sært? :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Laaars Passer på Golf også ja. Var en bil i PVW med den fronten. Det var en smule... sært? :) Er du sikker på at den passer rett overens? Eller er det modifisert litt? For jeg trur Polo/Derby er forskjellig fra Golf/Jetta, MEN jeg er ikke helt sikker.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Tror nokk polon å derbyen er en smuule smalere front på...men skakje sei d 100%..men d hørtest veldi rart ut uten mods... Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 US front. Legg også merke til at US utgaven av fremre støtfanger ser vesentlig bedre ut enn den europeiske :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 likte ikke de lyktene no serlig, men rompa er delt i to :ass Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 jetta fronten passer ikke på polo, tror meg vi prøvte noen timer på skolen :D men ga faen bare opp til slut :( Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Alt er mulig! :D Jeg har jo BMW lykter på min Golf. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg