Gå til innhold

Bilder av GTR

Ranger emnet


Darkstar

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Lotus

Dette er gamlebilen min =)

Ikke gjort så fryktelig mye med den, men satte på dumpventil (pysj-pysj) og justerte opp trykket til 0,9 bar... morsom bil på vinteren ;) bilen fikk kjørt seg *big time*.. utrolig nok så holdt gearkassa... fikk utrolig nok solgt bilen i fjor sommer for 149 000 kr med deffekt cluch =) lettlurte nordlendinger... he he ;) [/b]

 

Dette er nybilen min nå! :) Fikk kjøpt den for en del mindre enn hva du solgte den for ja. Skifta clutch, og har vært på fulloverhaling i 2 mnd nå, så nå er bilen i fin fin stand igjen! Skal fjerne katalysator og sette på effektanlegg nå snart, så blir det litt mer gamp. Senkesett kommer vel også. Men fint å vite at bilen har vært rævkjørt, og fortsatt ikke har noen feil på hverken girkasse eller motor :D Drivverket er også bra på den, bortsett fra en mansjett frem som har gått i stykker, så jeg må vel skaffe meg nytt kryss/aksling snart. Ellers er det en moro bil! Men folk stjeler den faen meg hele tiden! :rolleyes:

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

 

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

 

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Mazdaman

Her kan dere se min bil.

Kul ikke sant!!!http://www.mazdaklubben.com/index.cfm?section=galleri&page=hm_323

 

 

 

Høhø..... er det ikke du som jobber på STOKKSTAD i oslo ?

mener å ha sett den jævla reflex bilen din være parkert der :)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei. Dørpanelene er trekt om med stoff. Fant etter mye leting stoff med akkurat samme fargen som stolene på Panduro Hobby. Det er trekt utenpå det originale trekket, og festet med spraylim. Var litt stress å få det fint i kantene, en må dytte stoffet inn rundt kanten, siden det ikke går ann å løse trekket fra dørsiden, trekke om og sette på plass igjen.

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

Hei. Dørpanelene er trekt om med stoff. Fant etter mye leting stoff med akkurat samme fargen som stolene på Panduro Hobby. Det er trekt utenpå det originale trekket, og festet med spraylim. Var litt stress å få det fint i kantene, en må dytte stoffet inn rundt kanten, siden det ikke går ann å løse trekket fra dørsiden, trekke om og sette på plass igjen.

 

Har du navnet på stoffet?

 

Planer om å gjøre det samme i vinter...

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

Har ikke navnet, men de har det på Panduro i kjelleren på Xhibition. Du får gi en lyd hvis du skal innom der, bor jo bare 100m derifra jeg vet du, kan bli med bort å finne det fram :)

 

Ok :)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår