Gå til innhold

Bilder av GTR

Ranger emnet


Darkstar

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har skilt foran og, bare ikke på bildet.. Har laget meg lite skilt i refleksfolie som henger innunder åpningen i fangeren.

 

Målte den forresten me Race Technology AP22 G-kraft måler her om dagen til 230hk på hjulene v/1,3bar (motormods: HKS luftfilter, 2,5" eksos og Lancer evo 6 intercooler M/2,5" rør fra turbo til spjellhus) Skulle vel tilsi iallefalll 280hk i motor?

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka hvor mye bilen gikk opp i vekt etter du isolerte litt?

Min veide 1260 etter jeg satte inn alt interiøret igjen, og det uten stereo for det rakk jeg ikke å bygge før jeg solgte den...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

Har skilt foran og, bare ikke på bildet.. Har laget meg lite skilt i refleksfolie som henger innunder åpningen i fangeren.

 

Målte den forresten me Race Technology AP22 G-kraft måler her om dagen til 230hk på hjulene v/1,3bar (motormods: HKS luftfilter, 2,5" eksos og Lancer evo 6 intercooler M/2,5" rør fra turbo til spjellhus) Skulle vel tilsi iallefalll 280hk i motor?

 

Godkjent og?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

springer vel ikke til biltilsynet hver gang ladetrykket blir justert opp og ned vel? hehe..

 

Uansett, se dette bildet av vognkortet mitt, som du ser har jeg nok å gå på effektmessig før MIN bil overstiger godkjent effekt:

 

 

Mente godkjent med det lille skiltet foran.

 

PS! Skrev posten akkurat i du redigerte den ;)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Originally posted by mazdafun

Hei.

 

Her er de første bildene av bilen min etter lakkering. Den er ikke helt montert enda, men slik ser den ut akkurat nå.

 

Fargen er "velocity red". Det er samme fargen som er på RX-8 og Mazda 3 og 6.

 

mvh

 

Nice :)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår