safoll Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Info på: Mazda 323 GT-R sedan ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Her er da GT-R'n min.....My pride and joy :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Lotus Dette er gamlebilen min =) Ikke gjort så fryktelig mye med den, men satte på dumpventil (pysj-pysj) og justerte opp trykket til 0,9 bar... morsom bil på vinteren ;) bilen fikk kjørt seg *big time*.. utrolig nok så holdt gearkassa... fikk utrolig nok solgt bilen i fjor sommer for 149 000 kr med deffekt cluch =) lettlurte nordlendinger... he he ;) [/b] Dette er nybilen min nå! :) Fikk kjøpt den for en del mindre enn hva du solgte den for ja. Skifta clutch, og har vært på fulloverhaling i 2 mnd nå, så nå er bilen i fin fin stand igjen! Skal fjerne katalysator og sette på effektanlegg nå snart, så blir det litt mer gamp. Senkesett kommer vel også. Men fint å vite at bilen har vært rævkjørt, og fortsatt ikke har noen feil på hverken girkasse eller motor :D Drivverket er også bra på den, bortsett fra en mansjett frem som har gått i stykker, så jeg må vel skaffe meg nytt kryss/aksling snart. Ellers er det en moro bil! Men folk stjeler den faen meg hele tiden! :rolleyes: Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 bilder av gtr'n til en venn av meg... http://streetsofkragero.azzido.no/users/henry-323gtr.htm Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Mazdaman Her kan dere se min bil. Kul ikke sant!!!http://www.mazdaklubben.com/index.cfm?section=galleri&page=hm_323 Høhø..... er det ikke du som jobber på STOKKSTAD i oslo ? mener å ha sett den jævla reflex bilen din være parkert der :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by hNg http://home.no.net/xtcr/323/ bilder av min 323 gtr. turbosmart dump, 18" OZ,ellers orginal enda... Whups, visste ikke at du brukte bildene her :P Nå ligger de der igjen :D Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toddy Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Min gamle bil... http://www.toracing.no/prosjekt/mazdagtx.html effekt er oppgitt på hjul :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Her er et par bilder av bilen min. Når jeg kjøpte den var den helt original, så det er jo blitt gjort endel siden jeg fikk den. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Nydelig;) Bilen var veldig fin, har du bare sprayet sidetrekkene eller? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by UnO Nydelig;) Bilen var veldig fin, har du bare sprayet sidetrekkene eller? Ja, bilen ble veldig pen ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Hei. Dørpanelene er trekt om med stoff. Fant etter mye leting stoff med akkurat samme fargen som stolene på Panduro Hobby. Det er trekt utenpå det originale trekket, og festet med spraylim. Var litt stress å få det fint i kantene, en må dytte stoffet inn rundt kanten, siden det ikke går ann å løse trekket fra dørsiden, trekke om og sette på plass igjen. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by The Mazta' Hei. Dørpanelene er trekt om med stoff. Fant etter mye leting stoff med akkurat samme fargen som stolene på Panduro Hobby. Det er trekt utenpå det originale trekket, og festet med spraylim. Var litt stress å få det fint i kantene, en må dytte stoffet inn rundt kanten, siden det ikke går ann å løse trekket fra dørsiden, trekke om og sette på plass igjen. Har du navnet på stoffet? Planer om å gjøre det samme i vinter... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Har ikke navnet, men de har det på Panduro i kjelleren på Xhibition. Du får gi en lyd hvis du skal innom der, bor jo bare 100m derifra jeg vet du, kan bli med bort å finne det fram :) Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by The Mazta' Har ikke navnet, men de har det på Panduro i kjelleren på Xhibition. Du får gi en lyd hvis du skal innom der, bor jo bare 100m derifra jeg vet du, kan bli med bort å finne det fram :) Ok :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg