Gå til innhold

Ascona b prosjekt

Ranger emnet


ElCamino

Anbefalte innlegg

Pass på at det ikke er rust i akvariet, rekorden min hasse rusthull(har) der og i innerskjermen foran mot/over sparkeplata venstre side(bak sideblink), tok inn vann, merkelige var at det var bare når den sto.

 

Rust i vinduskarmer tar du med negerkuse, ser så åssen det ser ut, ofte bare overflate der.

 

Good luck.................................

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 414
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må fortsatt være stolt av min ascona.. den hadde ik rust på vanlie vann samle plasser.. men passasjer døra mi e en sveitser ost.. den ska æ bytte

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adidas:

Klokkerholm har dørplate til døra di.

 

ferdi_me_karmen.jpg

Fedi me karmen på høgra side, må berre slipe å sparkle no.

Hattehylla.jpg

Her må fiksast hattehylle. forge eigar har mosa to store hol. skal sveise igjen å flytte dei litt meir ut til sidene.

Ka_skal_ej_gjere_her.jpg

lurer på hva jeg skal gjøre med denne platen her. Skal flytte englemann speila ned på døren.

nye_skjermbua.jpg

Nye skjermbuer er henta på bildeler i Ulsteinvik nå!. Blir gøy å sette på de. Kanskje jeg skal prøve å drage de litt ut også?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf 1 gti hjul buer blir meget pene på ascona, da kjøper du bare 4 stykk framhjulbuer mener jeg og huske koriger meg om jeg har feil, hvis du ser på hjemme siden min så ser du hvordan det blir,

asconan min er breddet med sånne hjulbuer så vill du ha skal du få begge framskjermene mine for 400kr. men da for du hente dem

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...hamar!ahahahhaha

det blir litt for langt.

Først og fremst så skal jeg ha plass til fetere hjul, derfor må jeg ha noe som også gjør plass til det. hmm... har lurt på å skaffe meg en valse eller noe slikt. Vet ikke hva som blir best jeg?

 

Kviljo:

hvorfor vil det lekke mer?? det vil jeg ikke skal sje. har hat nok dammer i bagasjerommet.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Haien

 

nå må du vel kanskje en litn tur innom veng.no :) rust er TEIT! :D

 

Her er nok ikke noe jeg får kjøpt med veng. Platen bak skjermbuen selle de ikke lenger. Må nok lage selv ja:cool:

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår