dunderdo Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 ka farge den blir da?....... Erlend.....hehe..no kan du lure.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Farge får bli en overaskelse, for jeg vet det ikke selv enda. Ja jeg lurer jeg, for kjenner ingen fra lillesand? edit; Eller jau, d e vel en utflytta Tjørvågar vi he me å gjere her tenke ej :tannløs Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 nais nais nais... bare montering som står for tur nå.. begynner å bli bra gjennomført karroserimessig denna asconan nå... stå på!! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 ser bra ut.. ka det kom på det der da? i kroner og øre altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 nais nais nais... bare montering som står for tur nå.. begynner å bli bra gjennomført karroserimessig denna asconan nå... stå på!! Nå nei du, det er nok mye dill før montering. Særlig nedpussing av alle kriker og kroker, sparkling pusse ned coupen for å legge på primer der (blir sikkert ferromax der) , tilpassing av vinduskarmer som har blitt sveiset, alle sanden i grunninga i motorrommet, valsing, legge karroserikit på alle sveiser og falser, tilpasse 6x9 hulla i hattehylla, rett opp igjen ei bretta dør, rette ut bulker som kom etter at en bul på venstre skjerm bake ble stabilisert på verkstedet (hadde dratt se under sveising) , prøvemontering av girkasse, understellet har jeg knapt begynt på enda. Må sandblåsest lakkerest ++. Legge bodyskyts under bilen, + masse dill som vil vise seg ette hvert. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 ser bra ut.. ka det kom på det der da? i kroner og øre altså? 2 høvdinger. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten N Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 tøft at noen gjør slik med en opel ascona b. det er råe biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knett Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Er prosjektet kommet til et lite stopp? Lenge siden oppdateringer.. Når tar du bil-lappen? Siter Audi A6 2.4 Quattro - Bruksbil Opel Ascona B 20v - prosjektbil Volvo 760/960 T5 - Skrotes Volvo 850 T5 awd - Bruksbil -SOLGT- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Har lappen. Prøver å mekke ihop nye asconan for eu-godkjenning, men etter det begynner jeg på igjen. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Gsi panserlufting slæddemekanisme 2.2i forsterker og senator 3.0 hovudpumpe. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 dæven det har blitt gjort mye her nå! og ser ut til at du ikke blir lei av og mekke heller. noe som du sikkert er :) men dette er bra! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Jeg er egentlig dritlei, og det er svinkaldt i garasjen, men får ta det litt etter hvert... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 jah.. får vel ta litt og litt så blir det vel. har du stor plass og kjøre på daa? Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Flott sladdemekanisme. Et lite kupp kanskje? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Jeg er egentlig dritlei, og det er svinkaldt i garasjen, men får ta det litt etter hvert... kaldt.... ka de slaks holdning du he erlend? en no berre kult når du ikkje kjenne fingrane da.. hehe. neida d suge big time å skru når det e kaldt. du må invistere i ei byggtørke. 10 min å det e syden inne i garasja.yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg