TypeC Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Regner med jeg brukte ca 25 kg (1 sekk) med sand på det dere. Brukte corless som grunning. åssen er corless'n å lakke oppå med vanlig lakk, koker det? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 åssen er corless'n å lakke oppå med vanlig lakk, koker det? ømm...nei? :) har ikke prøvd ennå, men satser på det går bra. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Har tatt av døra på førersida. Er det forskjell på dørboltene som er opp og nede? den nede har digert hull. Håper ikke det er så utslitt. Måtte litt spesialverktøy til å få ut ene bolten... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtracing Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 imponerende arbeid du har gjort her ja.... Kommet no lengre i det siste... Er rimelig ascona b frelst selv men har ikke no prosjekt på gang enda.... må følge med her fremover skjønner jeg, detta blir gromt Siter Saab 99 73mod Gatebil Mazda 323 GTI Bilcross Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enC|ave Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Veldi bra Erlend;) Slik skal det vere. Fadren ringde i dag, nå har jeg endeli fått Lincoln'e mitt:D Skal ringe til Rønneberg Lørdag å bestille kanaler og kanskje dørkplata på høyresida. -------->www.home.no/enclave<-------- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 imponerende arbeid du har gjort her ja....Kommet no lengre i det siste... Er rimelig ascona b frelst selv men har ikke no prosjekt på gang enda.... må følge med her fremover skjønner jeg, detta blir gromt je, je...sande hvor? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Veldi bra Erlend;)Slik skal det vere. Fadren ringde i dag, nå har jeg endeli fått Lincoln'e mitt:D Skal ringe til Rønneberg Lørdag å bestille kanaler og kanskje dørkplata på høyresida. -------->www.home.no/enclave<-------- bra. Håpe du ikkje he kjøpt dej påppnaggeltong. De e nåke sjet tannløs Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enC|ave Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 bra. Håpe du ikkje he kjøpt dej påppnaggeltong. De e nåke sjet tannløs Fann ut ej ha ei liggandes heime i ei skoffe:p Må til d, feste sideskjørta me nagla;) Hmm, må til å rive vingen min ta bagasjelåke me, vekje helt korleis ej ska gå fram. Festa me skrua å sicaflex. Får prøve å ta ei scen å drage i mylla låkje å vingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtracing Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 je, je...sande hvor? ett lite tettsted i vestfold på grensa til drammen Siter Saab 99 73mod Gatebil Mazda 323 GTI Bilcross Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 ømm...nei? :) har ikke prøvd ennå, men satser på det går bra. Fattern lakka nokka smådela som han hadde smurt corless på.... det kokte nu ikke så.... skall nokk gå grett det der.. :) fint prosjekt du har der.. va nån sie å se igjennom.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Fattern lakka nokka smådela som han hadde smurt corless på.... det kokte nu ikke så.... skall nokk gå grett det der.. :) fint prosjekt du har der.. va nån sie å se igjennom.. :) Ok. Var det boks eller 2 komponent han lakka over med? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 mene d va vanli billakk, sånn som ikke skal ha klarlakk over, ikke matt farge.. vetikke så mye om lakk.. :) men regne med han vet ka han holde på med i å med han har malt hele ramma å karosserie på sitt prosjekt i corless.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Kjøpt tillegsprut og tenningsforskyver. Har ikke anelse på hvordan jeg skal bruke det, men finner vel ut av. Trodde jeg skulle få med to ekstra dyser. Går det greitt å bruke to ekstra orginale dyser? Drturbo?? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Spørre meg om sånt, er som å låne penger til Bach......Do you catch my drift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Spørre meg om sånt, er som å låne penger til Bach......Do you catch my drift? errr...nein? doh Har ikke du styrt med cih med snurre da? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg