ElCamino Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 takk for støtten! kremt...jeg er 17 nå;) Jeg begynte vel på bilen fordi jeg fikk den, og det virket ikke så ille til og begynde med, men etterkvart som jeg sveiset og oppdaget mer rust så kom jeg til et punkt der at jeg ikke ville snu. Dessuten har jeg ikke hjerte til å sende en ascona b på høggern. Kan virke som jeg har lagt uendlig med timer ned i bilen, siden det er lenge siden jeg begynte, men det er vel ikke helt rett. Jeg er egentlig litt drit lei av rustsveising nå, så det blir bare litt nå og litt da. Men må snart bli ferdig med sveisinga nå, for jeg gleder meg sann til å begynde å lakkere og rustbeskytte. legger ut noen bilder imårgen. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Bra dette Erlend!! Bra at du fortsatt holder på! SKal avgårde og hente min ascona B, rustfri og ny-lakka om noen dager. Begynne å montere alle grom delene jeg har handla i vinter;) Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by ascona81 Bra dette Erlend!! Bra at du fortsatt holder på! SKal avgårde og hente min ascona B, rustfri og ny-lakka om noen dager. Begynne å montere alle grom delene jeg har handla i vinter;) Har den ikke stått til lakkering lenge nå? Hvor får du den lakkert da? Handle grom deler er gøy...;) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Har sveisa siste små rustboblene...slipt ned bilen....grunnet den, slipt grunninga, og så er den vel lakekrt iløpet av denne uka:D Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 R.U.S.T Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 har kun hatt overflate rust jeg...slik som på det nederste bildet ditt der:D Var heldigvis ikke værre fant jeg ut etter litt glassblåsing ;) Men det kunne sikkert blitt sånn hadde jeg tatt slik "jalla" fiks på det:( Stå på....er interessant å følge med på denne tråd'n din:D Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Har vi fått kamera til jul? :D Stå på, en seriøs bit arbeid du putter i denne bilen birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Hehe...ja her fikk vi kamera til jul:D Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennik Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by totta Dette var før jeg begynte med bilen min, denne bilen er kjøpt i stavanger og godkjent taksenka ca 5cm Jeg skal sette på supra understell og har kjøpt meg en 2,5 skyline motor nå som jeg skal sette i den. Men digger proskjektet ditt, Gamle bilen til en kompis av mg. Bilen er så lav at vi måtte ta maten gjennom takluka når vi var på Mac Drive her i sandnes :D Siter 64 1500S Notchback 71 Manta S 74 Harley Davidson XLCH 80 Vespa Bravo 89 Mazda RX7 Turbo2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Begynt på igjen så vidt: ...men så er jeg selfølgelig tom for stål igjen. Så da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Var nemelig nettopp og handlet stål, men det var til en i klassa...men det er ikke sikkert de på verkstedet vet om. Blir flaut å kjøpe stål hele tiden:) Vurderer og å se på nye kanaler. Det er ikke helt herja, men det er er noe overflate rust innvendig og det blir vanskelig å stoppe. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Kjøpte mer plate. Den store er 1.2 og den lisje er 0.8. obs...der var rust inne i kanalen. Skal ta å bestille meg nye ytterkanaler og sveise oppigjen innerkanalene. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 du finner mye rust underveis! du har virkeli pågangsmot det skal du ha ;) sikkert noen som har nevnt det før men du kunne vel funnet et litt bedre objekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hehe, utrolig hva man finner da man leter... Du jobber søren meg bra! Jeg blir ihvertfall mer og mer overbevist at syredupping er verdt det det koster ;) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by A.R.Giulietta Når regner du med å ha bilen din klar? Til gatebil på Rudskogen? :rolleyes: har du laget bukken som bilen henger i selv? Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Visste vel egentlig om rusten inne i kanalen, siden det var slik på den andre siden og. Det vart no bare slik med bilen. Hadde ikke hatt råd til prosjekt om jeg skulle kjøpt bilen, og jeg trodde heller ikke den var så rustet. Når man blir glad i en bil, så kan man ikke kvitte seg med den rett uten videre heller Syredupping hadde vert sjef. Man må bare passe på at all syre er vekk ifra falsene og få tetta de med masse etter på. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg