ElCamino Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Haien jaja mnmn! blir den bredda mye med den nye hjulbuen? Nei, ikke egentlig er vanlige hjulbuer dett her. Men kommer til å valse litt tenkte jeg, men primert framme. Spørs litt på hvordan senking jeg vil ha. Tekte på 80/60. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by ElCamino Nei, ikke egentlig er vanlige hjulbuer dett her. Men kommer til å valse litt tenkte jeg, men primert framme. Spørs litt på hvordan senking jeg vil ha. Tekte på 80/60. hvorfor bytte hjulbuer da? stiliere di nye elr var di sundrusta di som stod der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Haien hvorfor bytte hjulbuer da? stiliere di nye elr var di sundrusta di som stod der? hvis du har sett hvor mye rust det har vært på alt annet på bilen hans, så kommer det ikke som noen stor overraskelse at hjulbuene også var modne for skifting! :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Haien hvorfor bytte hjulbuer da? stiliere di nye elr var di sundrusta di som stod der? hehe.. som cfn sier:cool: hele skjermbuen, falsen på innerskjermen, helt nederst i innerskjermen, videre bakover på plata bak hjulbuen, inn på avstivings/buestolpen i bagasjerommet, i framkant av hjulbuen og et stykke frammover på kanalen. Her var rusten i hjulbueregionen. Så det blir en del utbytting av stål her:) Har så dårlig kamera at det er litt vansklig å vise skikkelig hvor og hvordan rusten på bilen er. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by ElCamino Nei, ikke egentlig er vanlige hjulbuer dett her. Men kommer til å valse litt tenkte jeg, men primert framme. Spørs litt på hvordan senking jeg vil ha. Tekte på 80/60. 80/60?? På min Ascona som foreløbi er senka 40/40 så er den mye lavere forran en bak.. så jeg ville nu senka 60/80 heller.. men sånn egentli trur æ d e no feil med det sette mitt,d ska jo ik være sånn!? Og forresten: er det en 1.2,1.3 eller 1,6 du har nu som grunnlag? PS:Bra sveisearbeid.. :) Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by adidas_ 80/60?? På min Ascona som foreløbi er senka 40/40 så er den mye lavere forran en bak.. så jeg ville nu senka 60/80 heller.. men sånn egentli trur æ d e no feil med det sette mitt,d ska jo ik være sånn!? Og forresten: er det en 1.2,1.3 eller 1,6 du har nu som grunnlag? PS:Bra sveisearbeid.. :) ehhh.. 1.2 i Ascona??? :rolleyes: adidas_ special edition det eller?? :o Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 får 1.2 i ascona ja... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 når kom de da? i hvilke modeller, mente 1,3 var den minste jeg som kom i Jugend Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Når de kom vet ikke jeg, men jeg har sett en i norge og en på kreta, Ascona 1.2 stod det bak Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 det drar nok virkelig skinne av pølsa Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 1.9 ble det nok tatt inn mest av i førsten. er ikke mange 1.6 og se heller. seinere når 2.0 motorn kom ble det tatt inn mest av den, og så ble det tatt inn en del 1.3. 1.2 er samma motorn som en finner i kadett c m.fl. ble og tatt inn noen diesler på slutten. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Originally posted by adidas_ 80/60?? På min Ascona som foreløbi er senka 40/40 så er den mye lavere forran en bak.. så jeg ville nu senka 60/80 heller.. men sånn egentli trur æ d e no feil med det sette mitt,d ska jo ik være sånn!? Og forresten: er det en 1.2,1.3 eller 1,6 du har nu som grunnlag? PS:Bra sveisearbeid.. :) Har 2.0 som grunnlag. tenket paa 80 fremme og 60 bak. vil ikke dempere ha en innvirkning da? Har hatt ferie(les>sitti sofan aa se paa tv) i en 3 vekers tid naa, men begynner paa igjen naa. Blir litt dritlei av aa ligge aa rulle rundt paa dorken aa sveise rust i 30 varmegrader. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Har ikke oppdatert noe grunnet at lite har skjedd og at jeg ikke har program til digtalkameraet lenger... Men i dag har jeg reist i 10 timer fram og tilbake for å få meg to rustfrie dører. 800 gav jeg for de, og de hadde blå dørtrekk noe jeg aldri har sett før? Var en brukbar samling med opeldeler han karen hadde. var på to låver og kikte på deler. Rekord, kadett gsi, Vectra 2000, massse rekord c, ascona b, + div var det han hadde av deler. På bilfronten kunne han skilte med gullfarget rekord c med vinyltak, vanvittig rå turbo calibra og en admiral + sikkert flere som jeg ikke fikk med meg noe om. Men en ting som han hadde ned i en kjeller interiserte meg litt. Det var en forstilling til ascona b som han sa en kar hadde handla i tyskland. Skulle vere noe spesielt med den sa han, foringene eller noe slikt. Noen som har pæiling på hva dette kan vere for noe? Forøvrig holder jeg på med bakplaten og skal skifte ut nedre del av den som jeg har handlet inn ny. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 hvor holdt denne karen til da`? har han kanskje et tlf nr? eller en e-post adresse? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Han holder til i vistdal. Et stykke fra Åndalsnes. Tlf: 48167224 Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg