ElCamino Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Her fikset batteribunnen i dag. Gadd ikke å kjøpe ny (har ikke rådoh) Hol er kuttet. Nye deler laget wolla..så er man ferdig der. Snart ferdi med høgre innerskjemen også da. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 hva for et kamera bruker du? mobil? neste år tror jeg at jeg må ta et krafttak på innerskjermene jeg og. må jo være fin før den blir veteran! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Imponerende å du sveiser:D Ser meget bra ut! Går og ser på ene prosjektbilen min, og uff, mye rust... Men det hjelper å se bilder som dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by KviljoRacing Imponerende å du sveiser:D Ser meget bra ut! Går og ser på ene prosjektbilen min, og uff, mye rust... Men det hjelper å se bilder som dette. :) Anngående kamera så er det et Pacard Bell camera som var kjøpt for 800 kr...for mange år siden:op Burde kanskje få tak i et annet? Når du skal sveise innerskjem, ikkje gjør som meg. Har først skjert ut der som er værst og sveset inn nytt, og det som ikkje er så gale, har jeg latt vere...helt til jeg angrer og skjerer ut hele driten der go sveiser inn på nytt. Da blir det mange rare skjøyter. Skjær ut alt samen og sveis inn nytt! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Jepp, veldig sant. Men samtidig er det lurt å ikke kappe ut for mye om gangen, slik at bilen siger sammen og blir skakk. Nytt kamera hadde ikke vært en ulempe nei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Mange flotte bilder dette da. Må vel starte for fult med kadetten min og da snart ja :) Lykke til dere andre da :) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Jeg holder åsså på å renovere en gammel Ascona B og jeg må si at jeg er glad jeg fikk tak i den biln æ fikk tak i.. Det ser jo ut som det har vorre no reint jæ**i me rust og greier på det derre eksemplare.. Æ hadde bare litt rust i og rundt fremre jekk fester og da syntes æ d va ille.. men d e ordna nu å d bei vældi bra.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 adidas_: har du hatt ut gulvteppe? hvis ikke, gjør det! min er forholdsvis rustfri den og, med unntak av bittelitt i venstre innerskjerm, og litt rustflekker i lakken! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Nei Ascona'ne deres er ikke rustfrie. Jeg trodde min var.:) Kanalen bake er helt opprustet på innsiden og inn over innerskjerm og hjulbua++ Kanal har blitt byttet før ser jeg, men innvendig var det ikkje gjort noe rustsveising, så jeg får gjøre så gådt som jeg kan. Ikkje behagli å ligge å rolle seg opp i der akkurat. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 ser bra ut. men du skal egentlig ikke lakke mellomaksling grunnet, kast. og ikke girkasse grunnet lufting. men det går nok bra Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Hehehe, ikke lakke mellomaksling:D hoho, den må du lenger ut på landet med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Girkasse hadde vert lakket fra før av og det var helt grusomt. Såg en på et bilverksted som fikk lakka girkassa til cossien sin, herma etter han jeg. Jeg må ha nye hjulbuer, men er litt usikker på hva det innebærer. Hva får jeg vist jeg bestiller? der er da to typer..? og er det den som ligger på utsida eller innsida? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 selve buen finnes bare i to versoner, en for to- og en for fire dørers. den andre biten (50 72 85 3/4)er inne i hjulkassa. ps, skal du bestille online, så kan det være kjekt å vite at når det står 1/2, og 3/4 vil det si i disse tilfellene at 1 & 3 er på førersiden, og 2 & 4 på passasjersiden. f.eks del til hjulkasse på førersiden blir 50 72 85-3 ( med eller uten - ) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Så skjermkanten må jeg lage selv? Har slipt vekk litt tectyl. Ser at innerskjermen er delt ca på midten, et spor liksom. Er det fra dette sporet og ut som er hjulbuen? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Tingen med å lakke mellomakslingen er at den er avballangsert for at ikke bilen skal vibrere som en hore når du kjører. det går nok fint, Det er jo selvfølgelig mulig jeg tar feil, men det er nå det jeg er lært. hvis de lakket girkassen på verksted viste de nok om hvor det er lufting og kamuflerte, ikke vet eg. men den er jeg sikker på at man egentlig ikke skal lakkere Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg