ElCamino Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Må nok bytte bakplaten ja, ganske rusten. Funderer litt på hva det mener med nedre bakplate på veng.no . Den er da ikke delt? Hvordan er det man fester en ny bakplate her? Ser ut som det er presset på? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 nedre bakplate er opptil der lykta sitter. hele er helt opp til bagasjelokket. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Hvor går akkurat skillet da? Jeg finner det faen ikke. Må ut å studere mer. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Skillet er der ikke. Man må kappe de i to og sette på den nye halve delen, i så fall. Men greiere å kjøpe hele greia, og bare borre opp disse runde punkt-sveisene med ett punktsveisborr (fra f.eks biltema). Alle platene i bilen er originalt sveist med slike punktsveiser. Så når du bytter plater i bilen er det lurt å punktsveise de platene som fra originalt av er punktsveisa, og helsveise der det har rusta hull. Ser mange som bare punkter på plass lapper i gulv og slikt, men da kunne man likegreit lappe det med glassfiber. Ser nå i alle fall ut til at du gjør det skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hvor får en kjøpt hele plata da? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hakke veng da? om de ikke har, prøv huseby auto. de har gode venner i tyskland. mulig blitzpower skaffer og. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 En som vil gi 1300? frakt for sideskjørta og frontspoiler med grøftelys (lexmaul). Er det et rimelig tilbud? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 ja, synes ikke det er for galt. jeg pleier å ta 500kr for et par sideskjørt som er sånn ca. er de strøkne tar jeg mer. lexmaul spoilern jeg solgte tok jeg og 500kr for, men den var litt sliten, og det var uten lys. (vel, med grop til lys, men uten selve lyktene) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Satser ikke på å få bilen så lett som overhode mulig. Vil at den skal vere noe lunde isolert så det ikke blir for travelt å kjøre over lengre tid. Har tenkt å bruke Corless som primer blandt annet under bilen, i innerskjermer og inn i bilen. Hadde først tenkt å bruke hammerslaglakk diverse steder på bilen, men har lakt frå meg den tanken. Det inneholder silikon og blir derfor problematisk å lakke over igjen. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Kjøp sånn spray som de bilstero frikeren bruker så slipper du de tykke mappene, og det drepper lyden bedre Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Sitat Originally posted by totta Kjøp sånn spray som de bilstero frikeren bruker så slipper du de tykke mappene, og det drepper lyden bedre Nei, fysj! vil ikke begynne å grise på slikt når gulvet er blitt strøkent;) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 he he he he he ser ikke grisete ut det da, ser ut som finn boddy skyd bare da, ser ut som du har rulla gulvet bare emd fin rull he he he blir ca 0,5 mm tykk da, vil jo være bedre en de matene som vil suge vann og gjøre så bilen ruster fortere, for du har jo lagdt noen timer på denne bilen nå, nesten så jeg lurer på om du er litt sprøere en meg, men det skal jo litt til da, Stå på digger at du tar vare på en gamel ascona Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Har tenkt å lakke dørken. Rulla har den blitt av forige eier. Og rusta var den i dørken. Fult av pore-rust. Men nå har platene som jeg skal bruke sølvpapir i begge flater, Kanskje det vil hjelpe mot fukt?. Hadde egentlig tenkt at bilen skulle vere tett når jeg var ferdig? aner ikke hvor vannet har kommet inn før. kanksje Gjennom dårlige propper? HVor får man kjøpt nye slike gummipropper? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Vannet kommer inn via torpedoveggen og vindu/dørpakninger. Proppene har de på opel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Visst du vil ta vare på din Ascona b, annbefaler jeg å åpne dørstolpen og sjekk for rust innvendig. Klasj så godt du kan på med rustmelk på innsiden av stolpen og så litt corless. Jeg oppdaget at der var en del overflaterust innvendig på mine dørstolper. Håper jeg nå har hindret at dette utvikler seg til det verre. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg