panelovn Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 da det sist ble lekasje på radiatoren min dro jeg ned til høggeriet for å finne meg en ny.. siden golf radiatorene var så mye mindre enn min gti radiator så tok jeg en fra en passat!! denne var akkurat like stor men hadde ut og innløpene på feil side! idag når jeg monterte snudde jeg rett og slett radiatoren opp ned og lagde meg nye fester.. montere på vifta, forlenget overtrykks slangen til ekspansjonstanken og forlenget ledningene til TERMOTIDSBRYTEREN. monterte alt i hop og startet motoren og alt virka bra.. MEN vifta slo seg ikke på!!! motoren ble så varm at jeg måtte bare stoppe.. tok ledningene av termotidsbryteren og kortsluttet dem... DA gikk vifta!! når jeg skrudde ut termotidsbryteren for å erstatte den med den fra den gamle radiatoren så undervurderte jeg trykket i "kretsen" og det ble en sinnsyk sprut med varmt vann!! (vannet burde ha vert varmt nok til at termotidsbryteren skulle slutte kretsen) jeg byttet ut termotidsbryteren men motoren gikk fortsatt alt for varm!! Såååå... det jeg lurer på er: 1: har jeg 2 defekte termotidsbrytere?? 2:virker ikke systemet sånn det skal når mann kjører vannstrømmen motsatt vei av det det egentlig skal gå??? (tremotidsbryteren står på motsatt side på passatradiatoren i forhold til golf radiatoren) på forhånd takk Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi s6 sedan Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 det blir høyt trykk i radiatoren så vannet treffer ikke termobryteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 hva kan jeg gjøre med det da???? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 mulig å borre inn plass til termotidsbryteren en annen plass? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg