Ole Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Lurte på om noen hadde noen bilder/tegninger/monteringsbesrivelse av hvordan de har montert turbo i en golf gti el. lign. Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 tror du finner mye om du søker .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 turboen skal på motoren, ikke i bilen.. en gti er temmelig lik en gl, cl, c.. :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Her er turboen min. 4-5" downpipe med motorbrems til og med! :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 sjekk ut golf666.mine.nu han har litt peil nå tenker jeg.. :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by SpeedWell Her er turboen min. 4-5" downpipe med motorbrems til og med! :D Hehe - tror ikke den skal i noe golf .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Tenkte mer på plasseringer av forskjellige deler, intercooler for eksempel Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Ole Tenkte mer på plasseringer av forskjellige deler, intercooler for eksempel de fleste liker å ha den foran radiatoren.. noen liker å ha den rundt med batteriet. smak og behag, kommer ann på hva planer du har og hvor stor cooler du trenger. søker du på vwvortex forumene finner du mye.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 intercoolern passer fint bak en 90 fanger der det er åpning, det hadde jeg på min, måtte sage litt i fangern Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 http://www.stegegjerdet.da.ru/ jallasportgolfen (golf1) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Hvor mye er det som skal til for å dytte inn en turbo i en Golf II? (1.8, ikke GTI) Pris? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by KaldBlod Hvor mye er det som skal til for å dytte inn en turbo i en Golf II? (1.8, ikke GTI) Pris? Vil kalle dette helt uaktuelt da gasseren ikke tåler trykk ... Krever så mye ommbygging at du kan heller bytte til gti først .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 eller bare bytte gasser. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg