foggyc Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Noen som har prøvd å sette på en sierra gasser på golf 2? erstatte den ubrukelige pierburg gasseren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Jeg prøvde når jeg var endel yngre med en b20 forgasser, men kunne ikke stille den inn så ble alri helt bra, men det er jo bare å forsøke.. bare ett problem at golf innsugnings manifoilen er "trang", men det er jo bare å sveise seg et adapter man skrur på manifoilen og prøve... Men noen kjempe effekt vil du nok ikke få, iallefall ikke uten å samtidig få på grenrør.. bilen kan ikke puste inn mer en den får puste ut igjen :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Jeg har en solex-gasser på manifold som passer til golf 2 Sleng inn et bud på pm om du er interessert.. Ligger og slenger i garasjen og tar opp plass ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Fikk du ikke bruk for den Vantage? :p Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foggyc Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 noen som veit hva slags luftfilter boks som kan passe på denne solex gasseren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Laaars Fikk du ikke bruk for den Vantage? :p nææh.. blir gti-konvertering trur jeg ;) Den slitne 2e2'n får duge frem til da :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by foggyc noen som veit hva slags luftfilter boks som kan passe på denne solex gasseren? Standard Golf-luftfilter sikkert, iogmed at Solex gassern er til Golf II. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 det går å kjøre et universalt type k&n filter rett på toppen der da.. blir fin lyd også. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foggyc Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 må vel ha en eller annen form for luftfilter boks? filteret rett på toppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg