Jonte Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Noen som har bilder av noen stilige Golf 1 cab's? Helst med små og breie lugger.. Noen med store fangere, noen med små.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Denne fortjener et bilde til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 yodude yodude damndamn yodude damndamn den brune!! jisezz så smukk! fler bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Boramannen: Mer bilder pronto:D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by TurboPolo Boramannen: Mer bilder pronto:D :D :D Oki :) PSHOP senket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Har golf cab selv og etter EN tur med det der trekket over kalesjen fant jeg ut at det ser forjævlig ut... I tillegg er det stress hvis tak skal opp i en fei (les regn). Derfor har jeg sluttet å bruke det og trivs kjempegodt med det. Overrrasker meg at ikke andre har trukket sammer sluttning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tusj Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by sigurdog Har golf cab selv og etter EN tur med det der trekket over kalesjen fant jeg ut at det ser forjævlig ut... I tillegg er det stress hvis tak skal opp i en fei (les regn). Derfor har jeg sluttet å bruke det og trivs kjempegodt med det. Overrrasker meg at ikke andre har trukket sammer sluttning Da har du kanskje et deksel du vil bli kvitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 er prisen det rette er allt til salgs... men tenker jeg skal beholde det med tanke på at neste eier kanskje ikke deler mitt synspunkt:) det er forresten blått og helt fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 yodude den brune der var seriøst feet! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tusj Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by sigurdog er prisen det rette er allt til salgs... men tenker jeg skal beholde det med tanke på at neste eier kanskje ikke deler mitt synspunkt:) det er forresten blått og helt fint og lite brukt...hehe hva hadde du evt tenkt deg for det, hvis du skal selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 aner ikke hva slik koster.....så jeg tørr ikke anslå noen pris. Men det går ikke for knapper og glansbilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Tenkte jeg bare skulle legge ut noen sikle-sikle bilder til: [/img] Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Har du sett a gitt! Endelig klarte jeg å poste bilder jeg også.. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg