C0bra Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Kan jo bare spraye skiltet med MANGE lag klarlakk så får de vel bare blankt skilt pga blitsen? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Hva med å heller bruke penger på å kjøpe spray, og spraye linsa på fotoboksene da? Mye Mye Mye smartere spør du meg :D Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Var bedre det ja! Men da kommer jo staten og renser linsa etter kort stund.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 så lenge man ikke kjører fortere enn 15 over grensa, skal man IKKE få prikk... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 på vei hjem fra et gatebiltreff i 2002 begynte jeg og prate litt med en fyr i en M3 som hadde en plastikkting forran skiltet som vat gjennomsiktig hvis du så den forfra men hvis du så på den fra sida i ca den vinkelen en fotobox ser bilen så man ingen ting av skiltet: det ble helt hvitt. Han sa han kunne skaffe det for 400 kr men siden jeg ikke hadde lappen eller bil da kjøpte jeg det ikke, men jeg tror jeg har sett folk som selger det andre steder. Hvis politiet stopper deg med en sånn ser de jo skiltet når de ser på det forfra og du kan bare si at det er for og beskytte skiltet mot møkk og stein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Jeg var dessverre (eller heldigvis) feilinformert; fikk ikke prikk! :) Kommunikasjonsvikt :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by CesiuM_e Tror de fleste her kjører for fort "til tider". 195 kmt med golfen min på E6 til gardermoen =) heldigvis ingen purk ute da/de gangene.. hehe.. bra jeg begynner å bli lei å kjøre fort, er lissom ikke noe mer spenning nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Quiet så lenge man ikke kjører fortere enn 15 over grensa, skal man IKKE få prikk... Men også 25 over i 70-sone og høyere? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Tombra Noen som vet størrelsen på en eventuel bot for å ha skiltet liggende under setet? (det datt jo av borti veien...) 1500kr. Har kjørt 2 år uten skilt foran selv, så dette vet jeg! :D Pluss at du får mangellapp og må vise bilen hos tilsynet med skilt på innen noen dager. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Det var jo ikke så gale bota... Men har en kompis som har hatt dårlige erfaringer med slikt, han fikk 10 000 i bot for å ha kjørt gjennom bommen i krsand i sladd uten skilt et par ganger.... Det er jævlig surt.. Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by E30-Cab Det var jo ikke så gale bota... Men har en kompis som har hatt dårlige erfaringer med slikt, han fikk 10 000 i bot for å ha kjørt gjennom bommen i krsand i sladd uten skilt et par ganger.... Det er jævlig surt.. Og hvordan ble han tatt, når han kjørte uten skilt:rolleyes: Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Men også 25 over i 70-sone og høyere? Si det... prikk meg her og prikk meg der, teit opplegg! Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 9km/t over farts grensen ? slik råkjøring burde hatt en strafferamme på min 16 år :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Efini 1500kr. Har kjørt 2 år uten skilt foran selv, så dette vet jeg! :D Pluss at du får mangellapp og må vise bilen hos tilsynet med skilt på innen noen dager. OK, kjekt å vite. Bare å plukke av styggedommen med andre ord :cool: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 jeg hadde stått å spikra paller i skogsholtet den dag idag hvis jeg hadde blitt tatt for typ 1 måndte siden, da jeg henta bilen min, nykjøpt.. Brukte litt over 1 time (70-80min) fra sørumsand, 20min uttafor oslo, hjem til larvik.. fikk testa toppfarta på bilen gitt.. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg