vagen Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Noen som vet noe mer om denne bilen/denne modellen???? http://www.finn.no/finn/car/object?id=4157166&sid=318302310406750&pos=32&rub=202 Kan ikke noe for det, men syns den ser driiit fet ut. noen som har noe info om denne type bil/modell??? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Ja den var fet den der, lurer og på hva det er for noe... Aldri sett noe lignende før... Anyone?? Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 kan det være en ombygd cobra? Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Tror ikke det er en ombygd cobra.. ligna litt på en datsun z200(eller hva den heter).. Var jo kul da.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Kit Car..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Minner om en Corvette Stingray, bare litt mer kompakt!!! Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Det er en Kellison Astra GT. Kellison var et firma startet på 50-tallet og som laget karosserier som dette i forskjellige størrelser og fasonger for montering på alt fra Austin-Healy, Triumph og Renault til Jaguar og Corvette rammer. De første ble visstnok levert med egne rør-rammer, men delvis med for/bak-stilling fra Corvette. Motorene var stort sett Ford og Chevy. ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by ChevyKen Det er en Kellison Astra GT. Kellison var et firma startet på 50-tallet og som laget karosserier som dette i forskjellige størrelser og fasonger for montering på alt fra Austin-Healy, Triumph og Renault til Jaguar og Corvette rammer. De første ble visstnok levert med egne rør-rammer, men delvis med for/bak-stilling fra Corvette. Motorene var stort sett Ford og Chevy. ;) Ken Tøff bil, imponerende kunnskaper ChevyKen, kunne du dette fra før eller har du sitti å nisurfa for å finne ut alt? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Det er nok en blanding av litt tidligere tilfeldigheter og noen kjappe søk. :) Nå jeg bodde i USA skulle jeg kjøpe meg noen billige brukte møbler, så jeg var rundt på litt garasjesalg rundtom i byen. En av garasjene jeg kom inn så jeg at det stod et eller annet spennende under et bil-trekk. Fruen i huset så jeg kikket nyskjerrig på den lave skapningen og lurte på om jeg var bilinteressert. Det måtte jeg jo bare bekrefte, så da ropte hun på gubben. Han kom gladelig ut i garasjen og tok av lakenet for å vise frem herligheten. Da dukket det opp en eutentisk 60-talls Can-Am racing bil. Det visste seg at fyren hadde kjørt slike race i 60-åra og hadde fått kloa i en sånn bil på sine gamle dager. Jeg syntes bilen på bildet i annonsen hadde trekk fra den bilen, som da var en Kellison. De bygde altså karosserier også for Can-Am racing, såvel som dragracing. Så sånn hang de tilfeldighetene sammen... ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by ChevyKen Det er nok en blanding av litt tidligere tilfeldigheter og noen kjappe søk. :) Nå jeg bodde i USA skulle jeg kjøpe meg noen billige brukte møbler, så jeg var rundt på litt garasjesalg rundtom i byen. En av garasjene jeg kom inn så jeg at det stod et eller annet spennende under et bil-trekk. Fruen i huset så jeg kikket nyskjerrig på den lave skapningen og lurte på om jeg var bilinteressert. Det måtte jeg jo bare bekrefte, så da ropte hun på gubben. Han kom gladelig ut i garasjen og tok av lakenet for å vise frem herligheten. Da dukket det opp en eutentisk 60-talls Can-Am racing bil. Det visste seg at fyren hadde kjørt slike race i 60-åra og hadde fått kloa i en sånn bil på sine gamle dager. Jeg syntes bilen på bildet i annonsen hadde trekk fra den bilen, som da var en Kellison. De bygde altså karosserier også for Can-Am racing, såvel som dragracing. Så sånn hang de tilfeldighetene sammen... ;) Ken Takker for info'n! Lurt litt på å "gå tilbake til røttene" og kjøpe meg amerikansk igjen etter celica'n. synd det ikke er NÅ jeg skal bytte bil :) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 den ser jo ut som en corvette med et annet karoseri. Det er jo ikke noe problem og bytte karoseri på en corvette da orginalkarroseriet er av glassfiber og ikke er noen bærende konstruksjon. Bare og skru av og sette på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Den var dødsrå.. tror det er en sånn konsept bil eller noe custom greier.. ligner litt på corvette som andre også har påpekt. Hadde jeg vært litt rik kunne jeg tenkt meg å kjøpt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg