HagenT Skrevet Februar 5, 2024 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2024 Eg holder på å bytte håndbremswirer på caddy 2006 mod, men sliter med å få løs de gamle, i overgangen mellom wirestrømpe og aluminiumsrør. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 5, 2024 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2024 På Golf 6 har jeg endt opp med å måtte bytte aluminiumsrøret også. Kostet ikke så mye hos Møller. Kanskje det er løsningen på Caddy også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenT Skrevet Februar 5, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2024 Ja, det hadde nok vert det beste. Eg endte opp med å kappe av den stussen som skulle av, for så å borte ut det som stod igjen inne i røret. Funket det også, men var litt styr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 6, 2024 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2024 Varm opp røret med en blåselampe el. så smelter den plastkoblingen på wiren, da kan du dra wire ut av føringsrøret. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenT Skrevet Februar 6, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2024 Godt tips, men på orginalwiren så er det ikke plast, men metall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 6, 2024 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2024 Plasten går inn i alu.røret. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenT Skrevet Februar 6, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2024 På de nye er det plast som går inn i alu-røret ja, men ikke orginalwiren på ein 2006 modell. Eg fikk borret ut den gamle og den bestod bare av metall. Den var rett og slett irret fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 19, 2024 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2024 Bra du fikk orden på det. Skal ikke være for skråsikker, men tror ikke VW brukte stålhylse på disse så er nok en eller annen ettermarkedswire, ikke at det spiller noen rolle. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg