Gå til innhold

Hvordan er denne 12 tommeren, til kr 890,- ?

Ranger emnet


prosessoren

Anbefalte innlegg

Har lukket kasse, og en 4x150w forsterker som jeg brokobler til 300w til subwooferen.

 

Var innepå bilradiospesialisten

og fant denne 12 tommeren:

 

Sony Xplod XS-L121P5 12" på 1200watt

til kr 890,-

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=560

 

Men hvordan er denne 12 tommeren, vet at det er en rimelig sub, men får en mye for pengene ved å kjøpe dette elemntet ?

 

Skal ikke legge ut mer enn 1000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gammelversjonen av den der i fiestan min før. Det funka sånn greit nok liksom. så den funker no hvis du har liten bil, men det er billig vare ja. den ga seg etter 1 år med fin spilling. så skal du spille hardt så vet ikke jeg hvor lenge den varer ass.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har 2 slike i lukka kasse i Civicen min.... Tenkte jeg skulle måle anlegget på civicen når jeg var på gatebil... Ente opp med å vinne min klasse... Spilte 137 dB, og aner jeg har litt til å gå på... Vant Super Street 1-2 NW klassen...

 

Tro meg... De gir deg mye for pengene... Slo en fyr som hadde 2x svære!! 10" Cadence Beast...

 

Jeg var sterkere sjokkert selv...:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Tenkt bare jeg skulle hive inn noen kandidater:

 

http://www.strommen-bilradio.no/products.asp?id=34

Se på de Planet Audio subbene, en kompis av meg har to sånne brokoblet i paralell på en gammel WRMS Phoenix Gold forsterker!!, og syke hvor de spiller! (klart den forsterkeren, som jeg ikke husker navnet på, leverer varene)

 

http://www.amerikanskebildeler.no/product_info.php?cPath=1_4&products_id=91

Jeg har nesten to slike på en Dynabel 1702 (har den forrige serien) jeg syns de spiller meget bra, men jeg skulle ha hatt en til forsterker egentlig, disse har dobble 4 ohms spoler

 

Klart d er jo ganske mange i dette segmentet å velge i... :rolleyes:

-96 Saab 9000 2,3T -Litt futt..

-86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Xploden er værdt hver eneste krone.Har den i en lukka kasse og rar den med en RF 551s og det funker helt fint.. tror man skal lete lenge for å finne noe bedre til den prisen

I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke

-03 Mazda 6

x93 Mazda 323 GT-R

x91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår