Gå til innhold

bytte fra 4 lykter til 2 lykter

Ranger emnet

audi-maniac

Anbefalte innlegg

skulle neste tro det ja.. er mange som bytter grill er det ikke da?

og forresten så glemte de på verkstedet å koble til de ekstralysene på bilen min når de byttet ene frontlykten.. så jeg kjørte halve vinteren uten.. :op

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passformen på orginal grillene er mye bedre enn slike emblemfrie.

for eksempel så er det masse klips på orginal grillen slik at den sitter dønn på uten skruer men den emblefrie grillen må festes med masse skruer og til nøds strips når du går lei skruene :D

Men her er det mye variasjon

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over så er passformen på de originale mye mye bedre enn de emblemfrie,men når du sier at de må festes med masse skruer så kjenner jeg meg ikke igjen?

Den emblemfrie grillen min hadde de samma klipsene på de samma plassene som den originale,men den var dritt-stiv,så den måtte av og på noen ganger før den satt helt bra i spora..

Bygger litt mer ut gjør den også,tror jeg..

Å skifte fra 4 lyktersgrill til 2lyktersgrill er en meget lett jobb,bare å ta av den gamle,ta ut kontaktene til ekstralysene,og sette på den nye.. Verre er det ikke..

Men jeg råder deg til å gjemme den gamle grillen,får så å bruke den til vinteren,slik at man får litt lys på veien..

Kablene som ligger opp til ekstralysene er bare å feste en plass slik at de ikke kommer i veien for noe..

mvh

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkleste er vel norsk bildelesenter. de har en som faktisk ikke har så verst kvalitet. er verre med den fra autospar feks. dårligste passformen jeg har sett på en emblem fri grill noensinne. eller man kan lage selv :P men siden du har firelykters grill så er det ikke det enkleste. skaff deg to vanlige griller fra høggern. de har nok en bunke. så mekker man seg fort en emblem fri grill uten at det koster deg stort.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by banybakke

Da er det sikkert noen her som har en hel grill med ekstralykter i å selge meg ? Det må være med fjernlys. ikke spredere

har en emblemfri grill med glassklare ekstralys til salgs.... må bort..

f eks 500 kr?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider