audi-maniac Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 hva må jeg ha for å få en sånn grill: på en bil med fire lykter?trenger jeg bare grillen?bare å ta ut ekstra lyktene? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 ekstra lysene står fast i grillen så det er bare til å bytte til enkle lykter. Når du plugger av ekstra lysene så trenger du ikke gjøre noe mere med ledninger. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 passer grillen rett over da?holder det med å kjøpe grillen? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 skulle neste tro det ja.. er mange som bytter grill er det ikke da? og forresten så glemte de på verkstedet å koble til de ekstralysene på bilen min når de byttet ene frontlykten.. så jeg kjørte halve vinteren uten.. :op Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Passformen på orginal grillene er mye bedre enn slike emblemfrie. for eksempel så er det masse klips på orginal grillen slik at den sitter dønn på uten skruer men den emblefrie grillen må festes med masse skruer og til nøds strips når du går lei skruene :D Men her er det mye variasjon Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Som sagt over så er passformen på de originale mye mye bedre enn de emblemfrie,men når du sier at de må festes med masse skruer så kjenner jeg meg ikke igjen? Den emblemfrie grillen min hadde de samma klipsene på de samma plassene som den originale,men den var dritt-stiv,så den måtte av og på noen ganger før den satt helt bra i spora.. Bygger litt mer ut gjør den også,tror jeg.. Å skifte fra 4 lyktersgrill til 2lyktersgrill er en meget lett jobb,bare å ta av den gamle,ta ut kontaktene til ekstralysene,og sette på den nye.. Verre er det ikke.. Men jeg råder deg til å gjemme den gamle grillen,får så å bruke den til vinteren,slik at man får litt lys på veien.. Kablene som ligger opp til ekstralysene er bare å feste en plass slik at de ikke kommer i veien for noe.. mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Da er det sikkert noen her som har en hel grill med ekstralykter i å selge meg ? Det må være med fjernlys. ikke spredere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Hvor får man tak i disse emblemfrie grillene uten å måtte vente et halvt år på de da?:D Er det bare en type,eller finnes det forskjellige?:rolleyes: Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 enkleste er vel norsk bildelesenter. de har en som faktisk ikke har så verst kvalitet. er verre med den fra autospar feks. dårligste passformen jeg har sett på en emblem fri grill noensinne. eller man kan lage selv :P men siden du har firelykters grill så er det ikke det enkleste. skaff deg to vanlige griller fra høggern. de har nok en bunke. så mekker man seg fort en emblem fri grill uten at det koster deg stort. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Jeg har en emblemfri grill som jeg trenger og kvite meg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 pris? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 jeg har en strøken grill med ekstra lys i! og rød ramme rundt! ikke merke, men det er ikke noe problem og skaffe på en hoggær! denne selges, men må hentes i Vestfolds området..sender ikke i posten, de har med og behandle pakkene litt voldsomt.... send PM for pris/spm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by remster enkleste er vel norsk bildelesenter. de har en som faktisk ikke har så verst kvalitet. fuck norsk bildelesenter sier jeg! de er noen jævla............ Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by banybakke Da er det sikkert noen her som har en hel grill med ekstralykter i å selge meg ? Det må være med fjernlys. ikke spredere har en emblemfri grill med glassklare ekstralys til salgs.... må bort.. f eks 500 kr? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Helios har en emblemfri grill med glassklare ekstralys til salgs.... må bort.. f eks 500 kr? Du har pm :op Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg