Gå til innhold

Bilselger yrket

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har i alle år sakt at jeg skal bli bilselger. Nå er jeg 17 år, går Salg og Service videregående. Har tenkt til å gå bilakademiet om en 2-3 års tid.

Drømmen er å selge BMW, og har faktisk noen kontakter innenfor yrket.

 

Tusen takk for all info og tips fra alle! Setter pris på slike poster :D

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føkk, var på intervju forrige uke, prata med de idag, jeg var veldig interresant sa de, og det eneste negative var at jeg bodde langt unna, de hadde 2stk som bodde nærmere de skulle prate mer med først... :( ikke enkelt og få jobb..

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

hei, jeg har lyst til å jobbe i bilbransjen, og jeg tar bachelor i varehandelsledelse og er ferdig til sommeren. Men å finne jobb ser vanskelig ut alle sammen leter etter salgserfaring innen for bilbransjen, noe jeg ikke har siden jeg er 21 år. Derfor lurte på om noen av dere har tips til hvordan jeg skal gå frem ?

Vw Polo 86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var jaggu en gammel tråd ja, jeg jobber ihvertfall med bilsalg nå og stortrives med det!!

Noen år siden sist jeg skrev her, sett igjennom hva jeg har skrevet her så er det mye rart gitt, nan blir heldigvis voksen :)

 

De aller fleste forhandlere ser etter folk med erfaring, noen ønsker også å forme deg fra scratch, men det er lengre mellom de.

Du har jo rett utdannelse selv om det ofte ikke kreves så er det et kjempepluss, erfaring og resultater er det viktigste.

 

Stå på og ikke gi opp!

Jeg var 20 nårjeg ville begynne med dette men fikk ofte beskjed om at jeg var for ung, jobbet da 3 år med bildeler før jeg fortsatte å søke på bilselger jobber..

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søk søk søk!!

søk på alt du måtte komme over, om mange sier du er for ung el lignende, finn en annen salgsjobb i noen år før du fortsetter å søke!

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår