Gå til innhold

hyundai accent 1,3 ls

Ranger emnet


nissan-skyline

Anbefalte innlegg

Hvis du absolutt skal mekke på en slik bil synes jeg du skal gå for å bare få den clean og pen.

Påkosta felger, senking, kanskje fjerne eller lakkere lister osv.

Altså motsatt av det karen over her har gått for.

 

Men det er min mening, du må bare gjøre akkurat det du selv har sansen for.

 

Og hvis dere må kritisere hva andre har gjort med bilen, gjør det på en høflig måte, og ikke som barnehage-unger. Og litt kritikk må man tåle.

Til og med 'hercem' over her kritiserer på en negativ måte, tross at han har ganske dristig stylinga på sin egen bil, som i mine øyne er alt annet enn pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Til og med 'hercem' over her kritiserer på en negativ måte, tross at han har ganske dristig stylinga på sin egen bil, som i mine øyne er alt annet enn pent.

 

Jeg er i allefall enig med deg at det bedre å få bilen pen med felger, lakkering av lister og senking osv. Håper 'nissan-skyline' blir en fornøyd Hyundai eier.

 

Jeg synes det også er viktig å respektere andre sine meninger. Jeg klarte dessverre ikke å dy meg når jeg kommenterte alu vingen på Hyundai'en. Det var etter min mening det mest meningsløse han kunne ha montert på den bilen.

 

Når det gjelder min egen bil må du få mene hva du vil. Jeg er uansett fornøyd :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hercem

 

Jeg er i allefall enig med deg at det bedre å få bilen pen med felger, lakkering av lister og senking osv. Håper 'nissan-skyline' blir en fornøyd Hyundai eier.

 

Jeg synes det også er viktig å respektere andre sine meninger. Jeg klarte dessverre ikke å dy meg når jeg kommenterte alu vingen på Hyundai'en. Det var etter min mening det mest meningsløse han kunne ha montert på den bilen.

 

Når det gjelder min egen bil må du få mene hva du vil. Jeg er uansett fornøyd :cool:

 

For å avlsutte denne posten som er langt ute å kjører..Har ikke den alu vingen på lengre..Men evo 6 vinge..Å for det andre er rart hvordan en liten japse bil kan sette hodene deres i bry slik..Hehe..Er ikke alle som driter penger her i verden..men men min bil er ikke noe jeg går rundt å skryter av heller..Ville i bunn å grunn kjøpe meg en bil som ingen har "gjort" noe med nettopp for å skille meg ut.Å det virker det som jeg har klart..Kritikk tåler jeg men tåler dere det???????Av å til er det best å holde ting for seg selv å ikke kommentere... Finito...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår