supermann Skrevet September 12, 2022 Rapporter Share Skrevet September 12, 2022 Hei Fruen i huset har en Toyota Yaris hybrid 2014 modell, denne har ganske dårlig fjernlys og jeg har sagt meg villig til å montere en ledbar på bilen. Problemet er hvordan jeg skal koble denne for å synkronisere den med fjernlyset ettersom pæra er av typen HIR2? Har gått til innkjøp av en overgang, men med den så lyser ledbaren hele tiden ettersom både nær og fjernlys er i samme pæra. Finner ingenting på nettet så nå håper jeg noen her kan hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 13, 2022 Rapporter Share Skrevet September 13, 2022 Den har minusstyrte lys. Så da må styrestrømmen kobles til pluss også tar du jordingsledningen som hører til releet og kobler på lykta/pæra til fulltlyset. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg