MetteL Skrevet August 24, 2022 Rapporter Share Skrevet August 24, 2022 Hei! Jeg har en Audi a4 b8 2012 modell. Den har blinklys (us blink?) som lyser hele tiden, vart stoppet i teknisk kontroll og må vise bilen med dette fikset. Har vært innom et MECA verksted som ikke greide å ordne dette. I tillegg når jeg hentet bilen synes jeg den var unormalt høy, har s-Line og sportsunderstell så den har vært noe lav tidligere men synes nå den er veldig mye høyere. Kan verkstedet vært borti/omprogrammert noe forholdt til dette? Mistenker at de har prøvd alt mulig og rotet til noe.. I tillegg, noen som vet hvordan jeg kan få kodet vekk US-blink??? Autorisert Audi-verksted?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 25, 2022 Rapporter Share Skrevet August 25, 2022 Møller fikser nok dette for deg, evt. en med VCDS. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg