ch765 Skrevet Januar 27, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2022 Hei, noen som kan hjelpe meg å finne riktige bremseklosser bak via servicelappen? (vedlagt) Har prøvd diverse dekodere, uten hell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ch765 Skrevet Januar 27, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2022 Her er forøvrige resultatene fra http://prsearch.planetvag.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 27, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2022 Prøv å søke etter del med reg-nr på bildeler.no eller eurodel.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ch765 Skrevet Januar 27, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2022 54 minutes ago, Bwana said: Prøv å søke etter del med reg-nr på bildeler.no eller eurodel.no Hvordan vet jeg det som listes der er riktig PR-nummer? F.eks. på eurodel.no listes klosser ut med forskjellige PR-numre på bilskilt-søk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 27, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2022 15 minutter siden, ch765 skrev: Hvordan vet jeg det som listes der er riktig PR-nummer? F.eks. på eurodel.no listes klosser ut med forskjellige PR-numre på bilskilt-søk. Søk på skiltnummer fungerer dårlig på bremser, du får opp bremser til omtrent alle PR-koder. Du må selv sjekke hvilken type du har når du bestiller, ref koder i servicehefte. Ved bestilling kan du samtidig hake av at Eurodel sjekker at delene passer din bil, greit om man er usikker. Ring Møller og spør om PR-nummer på dine bakbremser, ser det ikke står oppført (og det skjer ofte). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 27, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2022 Delenr. på bremseklosser bak; 3AA 698 451 Originalt er det en nummeroverføring, (3AA 698 451 A) men det fungerer ofte bedre å søke på gml. delenr. på nettet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ch765 Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 Hei, kontaktet Møller og fikk oppgitt 1LX - så går for disse: https://www.autodeler.co.no/denckermann/10703278 Takk for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 31, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 Hvis du bestiller de i hensikt å bytte bak så vil du nok få et problem, for de er til framaksel. Ja, jeg ser det står bakaksel på delen, men det er feil. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ch765 Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 OK - takk for info..da får jeg kansellere ordren og lete videre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 31, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 Jeg har gitt deg delenr. over, hvorfor ikke bare bruke de? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ch765 Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 Hei, jeg så de, men fant bremseklosser med annet PR-nummer enn 1LX, så jeg ble usikker. F.eks på søk etter delenr jeg fikk av deg vises "bremsesystem TRW" - men det er en annen betegnelse enn PR-nr/1LX? Ser også funn som ikke er "klargjort for elektronisk håndbrekk" (som jeg har) Still confused, but at a higher level.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 31, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 De delenr. du har fått av meg er hentet fra original delekatalog, etter søk på chassienr. Såfremst det serviceheftet du har tatt bilde av er ditt, og du har en BS15xxx reg. Sharan 140hk diesel, blir det aldri feil. 1LX er PR.Nr for bremser foran. TRW er en produsent av bremser, på lik linje med Brembo, Bosch, Valeo etc. https://www.eurodel.no/bremseklosser-sett-bosch-0-986-494-731 https://www.eurodel.no/bremseklosser-sett-trw-gdb1763dte https://www.eurodel.no/bremseklosser-sett-brembo-p-85-109x Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ch765 Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 OK, da går jeg for det - takker så mye for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 31, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 Se forresten forrige innlegg, 3x link til bremseklosser som passer bak på din bil :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ch765 Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 Takker! Må disse slitasjevarslerkontaktene som regel også byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg