eek Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Har laget webside for mitt "prosjekt"... Oppdateringer osv kommer på websiden, men kan jo gjerne kommentere og diskutere her.. www.polog40.net Budsjettet er stramt, så blir nok et "langtidsprosjekt" ;) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Kuuuult.... :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Hvor mye måtte du gi for en sånn strøken g40? Hvor mye kosta det å regge den i norge? lyst på liten rakett:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 eg skal definitivt få meg en slik en, enten en 2er eller en 3er som denne :) 1.6 er det ikke ? hvor mye måtte du ut med for å få den ferdig registrert her i landet ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 1,3 ;) Og de fleste kaller det 2F, ikke 3 sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 det er 1,3 liter ja... ga vel 21.000 for bilen, og 27 i avgifter... :rolleyes: kom på ca. 50 totalt da.. med litt småting. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Så pen ut denne! Er vel en grei pris også? ikke det at jeg vet så møe om det akkurat men!;) Hva er det du har planlagt å gjøre med bilen a? Alltid hatt litt lyst på en slik en, meen... aldri blitt no!:( Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Logico Så pen ut denne! Er vel en grei pris også? ikke det at jeg vet så møe om det akkurat men!;) Hva er det du har planlagt å gjøre med bilen a? Alltid hatt litt lyst på en slik en, meen... aldri blitt no!:( ja.. fornøyd med prisen.. forsåvidt avgiftene kunne jo seff være mindre.. men vi bor jo i Norge.. :p planer.. tja.. første betale ned det man skylder... så.. senke mye, senke litt til, og enda mer.. felger, gjøre den clean.. fjerne merker og lister.. og kanskje hellakkering neste år.. siden jeg skal lakkere bakluke og fangere osv uansett... tiden får vise! i nærmeste fremtid blir det vel kanskje modifisere fjærene litt.. og grøftelys!! stay tuned.. :p alt avhenger av lommeboka :rolleyes: Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by eek så.. senke mye, senke litt til, og enda mer.. i nærmeste fremtid blir det vel kanskje modifisere fjærene litt.. og grøftelys!! stay tuned.. :p alt avhenger av lommeboka :rolleyes: hvorfor ikke bare gå all the way med senkingen med en gang ? :) er jo lite økonomisk smart å gjøre det i flere operasjoner. så fremt så du ikke skal kappe fjærene da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 bra utgangs punkt :) fin bil.... å 830kg gjør det etter litt modifikasjoner så er det en ultimat E36 killer :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 hmm? 1.4l med g40 ? ok da veit eg det og :) men 21 tusen for bilen var ikke galt nei... men de var de avgiftene :mad: men skal ha en slik en ja før eg blir 20 :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by elanzer hmm? 1.4l med g40 ? ok da veit eg det og :) men 21 tusen for bilen var ikke galt nei... men de var de avgiftene :mad: men skal ha en slik en ja før eg blir 20 :D 830 kg, 113 hk, 150 nm, 1272 cc. Masse man kan gjøre for å få fart i disse. Var en hos meg i går som trodde han hadde ødelagt en simring, men viste seg at han bare hadde hull i slangen fra lader til intercooler. Burde gå som en dass da :D Var en som smilte lurt når jeg sa han trolig hadde "litt dårlig ladetrykk nå" Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Kult prosjekt! stå på :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 hvorfor ikke bare gå all the way med senkingen med en gang? har ingen penger :( så blir kutting frem til jeg får penger til ordentlig! (det er planen pr dags dato hvertfall) Gou: takk takk :) elanzer: 1,3 ja :) avgifter sucks.. Originally posted by Polo Classic 830 kg, 113 hk, 150 nm, 1272 cc. Masse man kan gjøre for å få fart i disse. Var en hos meg i går som trodde han hadde ødelagt en simring, men viste seg at han bare hadde hull i slangen fra lader til intercooler. Burde gå som en dass da :D Var en som smilte lurt når jeg sa han trolig hadde "litt dårlig ladetrykk nå" hehehe.. ja :) takk for alt i går, ble en koselig tur da.. :) lupoboy: takker :) :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Har du tenkt å gjøre noe med motor, hvis du er int i å sette på grennerør, så kan jeg mod motorfeste slik at det passer, evt har jeg et ferdig motorfeste ligenes. Skal du chipe/laderhjul så har jeg det også tilsalgs? Lykke til videre m projektet. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg