Quattro73 Posted July 1, 2021 Report Share Posted July 1, 2021 Noe av de nydeligste som er laget kommer tilbake som elbil, med en hinsides prislapp... 816 hk og 0-100 på 2.8s. https://www.tv2.no/broom/14092626/?fbclid=IwAR1buPbA_auDnY7f6Rj4u6qcp_RMjc5yL-nN4m46iOq-mCUxCEImAz56b1Y Quote Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper1201 Posted July 1, 2021 Report Share Posted July 1, 2021 Første jeg tenkte når jeg begynte å lese, denne kan jeg kjøpe! Helt til prisen kom.. Quote Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quattro73 Posted July 1, 2021 Author Report Share Posted July 1, 2021 Samme her, en rød strøken SQ står gjerne øverst på ønskelisten. Dog de som finnes, som fortsatt er strøkne, koster skjorta. Øynet håp når leste om denne, selv om jeg aldeles ikke er tilhenger av elbil, men ble veldig fort totalt uaktuelt når ser prisen. Tror det får forbli en drøm - uten videre håp ;) xr4ti and Jesper1201 1 1 Quote Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts