LaZyen Skrevet Juni 4, 2021 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2021 Hei, jeg har en AUDI A6 2.0 (2007) som av og til jukser veldig mye. Den jukser ikke på tomgang når dette skjer, det er kun når jeg har fart. Mest er det når jeg ligger med lavt turtall i ett gir, gir jeg gass så slutter det å jukse til jeg har lavt turtall igjen. Men så har den dager der det ikke er noe antydninger til juks. Er det noen som har en ide om hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 4, 2021 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2021 2 liter hva da? Besin, diesel? Les ut eller få lest ut feilkoder først. Kan ligge feil i systemet selv om motorlampe ikke lyser. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaZyen Skrevet Juni 4, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2021 Diesel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 4, 2021 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2021 Som opel skriver, det eneste som gir deg eksakt svar er diagnose. Gjerne du finner noen i nærheten som kan hjelpe Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg