Jump to content

5 varsellamper lyser gult

Rate this topic

Handshake
 Share

Recommended Posts

Da jeg startet bilen begynte fem varsellamper å lyse gult og i displayet kommer følgende tekst: "Feil; ABS / stabilitetskontroll (ESC)". Jeg måtte kjøre videre og kunne ikke merke noen innvirkning på kjøringen. Skal få Møller til å se på det, men de har lang ventetid. Noen andre som har erfart noe lignende eller som kan si noe om hvorfor alle lampene begynner å lyse på en gang?? (parkeringsbrems, ABS, antiskli, airbag og dekktrykk)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Cathu
      Hei
      Jeg har en 2014 passat alltrack 2 TDI  automat med 177hk. Og serdeles dårlig peiling på bil.
      Nå må jeg bytte dynamo, og jeg sliter litt med å finne korrekt. Det som sitter der nå er en bosch 180. Men når jeg ser etter en ny så ser jeg fler er merket med "for biler med start-stop funksjon" eller "for automatgir" har dette noe å si?

• By Larselt
      TRENGER RÅD OG TIPS!!
      Jeg kjøpte en Golf 1.2 tsi 2013 modell privat for ca en måned siden, merket fort at det var noe et eller annet som ikke stemte. For når jeg akselerer så begynner bilen å riste kraftig og lugge, dette er mest i 5. og 6. gir, fra 1500 til 2200 omregninger ca. 

Var innom VW verksted og fikk sjekka opp, de fikk opp en feilkode som viste at 3. og 4. coil var noe galt med. Bestilte to nye coils og fikk bytta de selv. Men det virka som bilen blei verre og ristinga og lugginga blei verre, det virker som bilen også «skipper» litt nå også, altså bilen plutselig mister effekt også kommer på igjen under kjøring.
      Hva kan være galt? Ingen lamper eller no lyser, bilen hadde service for 6 måneder siden og nylig EU-godkjent. Hva kan jeg gjøre?
    • By pettergulbra
      Hei
      Bestilte fra Skruvat og har sef fått feil str på skiver, ser også ut som feil klosser. Selv om jeg har lagt inn reg. nr.

Nå har jeg plutselig funnet ut at det er PR nr på deler til bremsedeler for VW. 
      Men ut fra de numrene jeg kan finne på kortet i service heftet, finner jeg ikke noe som kan passe med de numrene, som Skruvat har skrevet man skal se på. Hmm? 

Noen forslag? 

Petter

• By Nacho_libre
      Hei! Jeg leter etter denne delen, det er trekantholderen på bakdøren (Nummer 6 i bildet) . Noen tips? Eller kjenner du noen som kan hjelpe! Jeg kan betale 300 kr for dette. Takk!

• By robertm
      Hei, jeg har en TOYOTA AVENSIS (08 mod, D-4D motor) med regnr NF 29799
      Jeg skal bytte ABS-sentral på bilen.
      Jeg fant én brukt online med delnr. 44540-05050.. vil den passe bilen?
      Hvis jeg ikke tar feil så er original dele nr. 44050-05110 og 44050-0511 til bilen.. Stemmer det ?

Mvh Robert.

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy