råtassen Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 En tråd fra Forumet i USA http://www.rx7club.com/showthread.php?s=&threadid=285719 Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Nydelig, ser gjennomført ut. :D Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Strøkent! Bilen er dødsfet! thumpsup Gleder meg til å se den igjen, mye vassere enn sist jeg så den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Eneste japsen jeg kunne tenkt meg. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Originally posted by Calib'R Eneste japsen jeg kunne tenkt meg. Og det kom fra en Calibra-eier? :D Sinnsykt kult prosjekt forresten, digger den bilen der. Ekte entusiastbil. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Jeg er forelska :D <-- Selverklært Cosmo elsker. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Noen oppdateringer? Motoren er satt sammen eller? Lykke til :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Jævlig pent! Men er alle JC-Cosmoene automatgira? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Jævlig pent! Men er alle JC-Cosmoene automatgira? Hei. Alle Cosmo(JC) er nok det. Min også, og den kommer neste uke ! Råtassen har skrudd "så det tyter ut av øra". Han får kommentere selv..." jeg sier ikkenoe' ":D mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Hei! Jobber med saken på å få det ferdig.... Blir standard motorblokk til å begynne med......få alt annet til å fungere før jeg setter inn en portet motor. Kanskje jeg blir ferdig til uka, men mye avhenger av fremgangen denne helga. Er sinnsykt mye jobb!! Får et nytt innsprut fra Austalia til uka......Håper den kommer før Streetmeet MVH PS! Bra det blir flere Cosmoer!! Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Innsprut fra Australia = Haltech eller Autronic? Jeg leste litt rundt på nett, og det viste seg at FC3S Turbo2-kasser var vanlig å bruke ved ombygginger, spesielt når 20B-monstret skal monteres nedi en FC3S... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Innsprut fra Australia = Haltech eller Autronic? Jeg leste litt rundt på nett, og det viste seg at FC3S Turbo2-kasser var vanlig å bruke ved ombygginger, spesielt når 20B-monstret skal monteres nedi en FC3S... Det er veldig modifisert orginalsprut fra RE-Amemiya i Japan, men er hos e n kompis i Australia nå. Både FC og FD kasse passer. I morgen skal bilen startes....deretter er det fest....blir spennende. Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Får håpe du slipper et replay fra forrige oppstart da..... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Turboed1 Får håpe du slipper et replay fra forrige oppstart da..... :) Ja, hva var det egentlig som gikk galt sist? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Ja, hva var det egentlig som gikk galt sist? Husker jeg ikke feil så nevnte Roy noe om at noe sprakk på midtre rotor,med full skjæring som resultat....noe sånt,ihvertfall...ikke veldig glad han da akkurat. :( Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg