Mad_Maxx Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Sjølstad kansje vi alle skulle begynne og ta bussen?? Må jo si a det er utrolig synd på familie venner og ikke minst han i civic`en!!!!! hvis han blir dømt for noe skal jeg personlig hoppe i veien når den dommeren kommer!!! Skal jeg gi han mumi jeg!!!!!!! Kle ut en 240 som mummitroll, så blir det: "Panzermümi strikes back" :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by CesiuM_e Hehehe :D Er du pilot eller? Ja Eller at dommeren ikke har fått kjøtt på kølla på ei stønd Selfølgelig også en mulighet for det, jeg mener at rettssikerheten for bilister har blitt kraftig amputert de siste årene.. Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 noen som har sett?? Stakkars kar! http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/04/28/397004.html Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Ble det noen skader på Hondaen da? Hvorfor har ingen snakket om det, her? Det er da et bilforum vi er på, eller? Er vel fordel å ta en automatvask m/underspyling før understellet sjekkes tipper jeg. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Den passet bra VG! ;) Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Golfy Jeg mener at den idioten som la seg i veien burde tenkt mer på at hvis en person kjørte på han ville sjaføren få store physiske skader... Du mener vel sykiske/phykiske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holmie Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Hadde jeg kjørt på han der karen og blitt siktet for noe, så hadde jeg tatt livet av meg på dagen for å statuere ett eksempel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Hahahaha!! :D Den vg annonsen var fin lol Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg