skut Skrevet Mai 12, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2019 Audi A4 B7 2005 framhjulstrekk bilen vibrerer veldig ved pådrag. Med engang jeg slipper gassen så slutter det å vibrere. Noen som har noe tips om hva det kan være eller eventuelt vet noe? Si ifra om det er mer dere vil vite før dere gir svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet August 18, 2019 Rapporter Share Skrevet August 18, 2019 Er det i alle gir? Min B6 vibrerer når jeg gir gass i 4. og 5. gir. Folk som pleier å ha mer peiling enn meg sier at det er fremre motorfeste som begynner å bli slitt. Jeg har kjøpt nytt (bare den myke delen, kostet ikke mye), men har ikke rotet meg til å montere det enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Oktober 3, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2019 Nå har jeg byttet det fremre motorfestet. Det reduserte vibrasjonene kraftig, men fjernet dem ikke helt. Det er ikke lenger alltid det vibrerer når jeg gir gass i 4. og 5. gir. Det virker som om det skjer oftere ved belastning i oppoverbakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 4, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2019 5 timer siden, piddien skrev: Nå har jeg byttet det fremre motorfestet. Det reduserte vibrasjonene kraftig, men fjernet dem ikke helt. Det er ikke lenger alltid det vibrerer når jeg gir gass i 4. og 5. gir. Det virker som om det skjer oftere ved belastning i oppoverbakke. Er det bensin du har så kan det være en defekt coil som gjør at bilen rister ved pådrag. kan du høre noe ulyd når dette skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Oktober 4, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2019 Det er bensin. Jeg har skiftet "coil" for ikke så lenge siden. Det er en coil/fordeler enhet som ligger på baksiden av motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 4, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2019 Endrer vibrasjonen frekvens om du bytter gir? Altså, følger vibrasjonen bilens fart eller motorens turtall? Dersom bilens fart, sjekk (hovedsaklig indre) drivknuter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg