Jump to content
Bilforumet.no
kjeg1

Audi A3 Sportsback E-Tron

Rate this topic

Recommended Posts

Hei, 

Jeg har nylig kjøpt meg en Audi A3 Sportsback E-Tron 2016 modell. Det jeg lurer på er hvor enkelt det er å ettermontere/installere 

a) Navigasjon
b) Hengerfeste

Når det gjelder navigasjon så har forhandler som jeg kjøper bilen av gitt meg tilbud på å installere det for 7000,- (veil. 9000,-), men jeg synes dette er en svært stiv pris. Såvidt jeg har forstått er all hardware på plass, så er kun installering av software. 

Er det mulig å gjøre dette selv på noe vis? 

Når det gjelder hengerfeste, finnes det noen rimelige leverandører i norge? Kan jeg få det påmontert i utlandet? Og hva vil det koste meg? 

Ang. GPS så har du ingen hardware for GPS, så der må det kobles opp og programmeres inn, hvis du skal ha det til å virke som org. 

Foreslår at du ringer til forskjellige verksteder hva gjelder hengerfeste, da prisene ofte kan sprike med flere tusen. 

Hei, og takk for svar.

I følge verkstedet så ligger alt klart, det er kun software som skal lastes ned og installeres. 
De regner ca. 4 timer med i arbeid med nedlast og installering, og resten av kostnaden er for selve softwaren sier dem. 

Nå vet ikke jeg hva slags spiller du har modell osv?

Det må du nesten vite før du bestiller. 

Cd platene er bare sette inn å laste ned på spilleren. Følg instruksene når du laster inn cd platene.

På 5/1/2019 den 8:21 PM, Jesper1201 skrev:

Ang. GPS så har du ingen hardware for GPS, så der må det kobles opp og programmeres inn, hvis du skal ha det til å virke som org. 

Foreslår at du ringer til forskjellige verksteder hva gjelder hengerfeste, da prisene ofte kan sprike med flere tusen. 

Du hadde helt rett... Når jeg var i bestillingsmodus så sjekket forhandler på nytt opp, og det ligger altså IKKE noe klart i denne bilen. 
Litt nedtur siden forhandler nevnte at dette lå inne FØR jeg kjøpte bilen og jeg hadde en forståelse på at dette var en opsjon.