Gå til innhold

Toppakingen

Ranger emnet


opel 1.9TCDI

Anbefalte innlegg

Les denne tråden, spesielt mitt innlegg på slutten, dog  kun relevant hvis det er toppakningen du sikter til  

https://www.bilforumet.no/topic/307347-toppakning-på-2007modell/

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Jesper1201 skrev:

Les denne tråden, spesielt mitt innlegg på slutten, dog  kun relevant hvis det er toppakningen du sikter til  

https://www.bilforumet.no/topic/307347-toppakning-på-2007modell/

Ok. Men det koste jo og få byttet toppakingen på denne bilen. Og har ingen plass å stå å gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser hva jeg skrev en gang til. 

Hvis du har topppakningsrelaterte problemer så er det ikke vits å prøve skifte den. 

Har du utvendig lekkasje har jeg heller tro på toppdekselpakning. 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jesper1201 skrev:

Hvis du leser hva jeg skrev en gang til. 

Hvis du har topppakningsrelaterte problemer så er det ikke vits å prøve skifte den. 

Har du utvendig lekkasje har jeg heller tro på toppdekselpakning. 

Ok. Men viss det har vært gåen toppakingen. Men ville ikke det være olje i kjølevannet da. Før det er det ikke.

Men som eg kan se så kommer det olje under turboen på motoren. Og eg har å hørte på Toyota, at det kanskje være slangen til oljekjøleren som er sprekk i eller hull i.. 

Men ingen olje i kjølevannet eller grå olje når eg peile olje på motor. 

Akkurat nå så er dynamoen full av olje nå, eg hadde vasket alt i motor rommet før eg skiftet olje på bilen. Å nå så er det masse olje på dynamoen og fikk 2 feil på bilen når den var på eu kontroll. Dem mente at den var skadelig før miljøet. Men fikk fikset det med og vaske motoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår