nightking Skrevet Januar 27, 2019 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2019 Joda. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsktoppen Skrevet Januar 27, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2019 Åh supert! Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsktoppen Skrevet Februar 8, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2019 Hei Nightking, da har jeg 4wd igjen takket være din hjelp og opplysninger. målte litt ut ifra koblingsskjema og fant et brudd, så viste det seg at motoren på frontdiff var gåen. Så tusen takk for god hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 10, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2019 Så bra det løste seg :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenerikj Skrevet Januar 30, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2022 Hei for mye nyttig informasjon om xl7. Har et problem med fordelingskasse. Har tatt ut bryter ser ut som det mangler No oppi der har du greier på det. Skal det være en kule El No lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsktoppen Skrevet Januar 30, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2022 Hei, Jeg har ikke vært ut med fordelingskassen på min, så det kan jeg desverre ikke svare på. Men Nightking vet nok dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenerikj Skrevet Januar 30, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2022 Hei takk for svar. Ja håper nightking kan svare på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 31, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 hei. Hva slags bryter har du demontert? Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenerikj Skrevet Januar 31, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2022 Manglet en stål kule under bryter som sender strøm tilbake fra 4wd kassa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solvik1 Skrevet Februar 1, 2022 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2022 17 timer siden, Svenerikj skrev: Manglet en stål kule under bryter som sender strøm tilbake fra 4wd kassa Ta å se i servicemanualen her så kanskje du blir litt klokere. 14544289_Section7.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenerikj Skrevet Februar 1, 2022 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2022 18 hours ago, Svenerikj said: Tusen takk for hjelpen og masse nyttig informasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inter 484 Skrevet Oktober 22, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2024 Hei. Jeg har også en XL7 som firehjulstrekk ikke fungerer på. Fant denne tråden som var veldig interessant. Jeg har fulgt fremgangsmåten med å måle strøm fra 4wd-modulen. Jeg måler strøm til 4wd-bryter på fordelingskassa, men jeg har ikke noe strøm fra 4wd-modul og til innslag på diffhuset. Er det en mulighet for at modulen kan være defekt tro? Tips mottas med takk. zainka reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenerikj Skrevet Oktober 23, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2024 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg