HåkonFr Skrevet Desember 11, 2018 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2018 Jeg har en golf 5, 04 modell, som har vindusviskere foran som ikke går. De gikk før, men motoren var treg så jeg valgte å bestille ny. Under demontering av den gamle så kan det virke som om en "kortsluttning" av noe slag har skjedd for nå fungerer ikke de i det hele tatt. Har sjekket alt av sikringer som kan være relevant (tror jeg?), vet ikke om det kan være rele?. Har også målt med multimeter i kontakten som kobles i motoren, og den viser rundt 7 v uns om vindusviskerne er slått av eller ikke. Er det noen som kjenner seg igjen i problemet mitt, eller som har noen råd å tilføre, så setter jeg stor pris på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 11, 2018 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2018 Panser er igjen når du tester? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 11, 2018 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2018 Panserbryter må som sagt være lukket. Viskermotoren du plugget i, har den samme delenr? Husker ikke helt om tidlig Mk.5 har LIN-BUS styrt viskermotor, og hvis den har det og du har plugget i et feil/tradisjonell viskermotor har du kortsluttet noe, da må en i såfall bare starte feilsøkinga. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pero01 Skrevet Oktober 8, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2019 Har også et visker problem .Golf 2005 1k står det i vognkortet:) Har problemer med regnsensoren,kan virke av og til,men så er det slutt sjølv om det regner masse.Noen tips som kan fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 8, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2019 Ta diagnose. Regnsensoren er vel dårlig eller defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pero01 Skrevet Oktober 8, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2019 Finnes det en link til hvordan man skifter en defekt regnsensor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 8, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2019 https://lmgtfy.com/?q=replace+rain+sensor+golf+mk5 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg