clone baby Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Hei. Jeg har funnet en som selger en Nissan Cherry GTT motor. motorens beskrivelse : Komplett turbo motor med ledningsnett, luftmengdemåler og styresentral. Girkasse, drivaksler. Passer denne i micraen min? jeg har micra k10 86mod, og hva må jeg gjøre for og få den opp og gå? jeg holder på og utdanne meg som bilmekaniker og kan derfor litt om og skru så det er ikke det, men hva anne må gjøres? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Det hadde vært drit fett om du hadde klart å presse den neddi micran, men er det plass? Aner ikke jeg, men håper du prøver for det hadde blitt ett dritfett prosjekt. Flytt det du kan til det allerede lille bagasjerommet, som batteriet osv.. Bilen blir veldig tung foran, skal du gjøre noe med kjøreegenskapene? Skifte ut tromlene bak? Jeg håper du tør å prøve:D :D Blir jo en killer.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 no har eg aldri skrudd på verken micra eller cherry noen gang, men det må vel være plass til den maskinen i micraen vel? men det må vel sannsynligvis påregnes litt sveising på motorfester og korte inn drivakslene litt... ats på dette. blir rått det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 er vel MA-motor i en k10 micra, og en E1xET i cherry GTT'n... vet ikke om motorfester og slikt passer... tror ikke det blir plas5mangel fordi, cherry'n er ikke SÅ mye større :) 5=s, pga IDIOTISKE smileys her. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Får nok den lille loppa til å bevege seg, hehe. 110hk på 700kg bil hjelper. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Var å så litt i motorrommet i micraen nå, er faktisk litt plass der ja.. Lenge sia sist jeg var å flikka med den, fiksa noe tenningstrøbbel så nå går den som aldri før(stått stille i mange år nå.. Men har planer om å regge den i sommer) trenger mer hester jeg å.. Hvor mye må man gi for en Gtt motor i god stand? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Radiatoren må flyttes lengre fram og du må lage nye motorfester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg